حقوق ماهانه ايتام در بيستم شهریور مـاه سال 1391 بشرح ذيل در محل ساختمان موسسه مهر امام هادي(ع) پرداخت گرديد:

مبلغ ماهيانه ایتام روز 20 هر ماه در محل ساختمان موسسه پرداخت مي گردد. تمامي اين مبلغ از طرف خیرین و متکفلین ایتام اهدا مي گردد. اين مبلغ در شهریور ماه 37,330,000 (سی و هفت میلیون و سیصد و سی  هزار تومان) بود که در ميان 813 نفر از اين عزيزان تقسيم گرديد. ميزان پایه حقوق هر يک از اين عزيزان مبلغ 30,000 تومان مي باشد که البته براي برخي بنا به واريز هاي متکفلين ممکن است بيشتر نيز باشد.در ماه قبل(مرداد ماه) اين مبلغ 35,929,000 (سی و پنج میلیون و نهصدو بیست و نه هزار تومان) بود که در ميان 788 نفر از ايتام عزيز تقسيم گرديد. لازم بذکر است که در این ماه مبلغ 22میلیون تومان در حساب پرداختهای ایتام کسری امد و ما ازدوستان و خیرین عزیز تقاضا می کنیم تا در پرداختهای خود نظم و دقت نظر بیشتری را مبذول دارند.

نکته:
1-در طی 2 ماه گذشته استقبال خوبی برای تکفل ایتام از سوی دوستان انجام گرفت و حدود 80 پرونده جدید اضافه شد.البته ما برخی از ایتام را تحت پوشش 2 کفیل قرار دادیم که این عمل به صلاحدید موسسه و با اطلاع کفیل دوم صورت گرفت.

2-عموم مبالغ اهدایی توسط موسسه صرف امور معیشتی ایتام می گردد.با توجه  به فقر و همچنین نبود نعمت پدر در این خانواده ها لازم است که برنامه های تربیتی و فرهنگی نیز برای بچه ها تدارک دیده شود .بامید خدا تصمیم بر این هست تا هر فصل یک جلد کتاب در کنار حقوق ماهانه  این فرشته های کوچولو به ایشان اهدا گردد.کتابها عمدتا با موضوعات فرهنگی,اموزشی و مذهبی خواهد بود.از این رو از دوستانی که تمایل به مشارکت در این موضوع دارند تقاضا می کنیم تا در کنار واریزهای ماهانه, هر چند ماه یکبار مبلغی را برای این موضوع اختصاص دهند و پس از واریز  شرح انرا از طریق شماره 3000348000به اطلاع ما برسانند. انشالله در اطلاعیه ای مجزا شرح این طرح بطور کامل اعلام خواهد شد.

موارد تکمیلی
در این ماه یک عدد یخچال برای یکی از خانواده های ایتام اهدا گردید.

در اینجا از تمامی دوستان و  اعضای  موسسه که باعث و بانی اجرا این برنامه ها برای بچه ها بودند کمال تشکر را داریم و از خداوند منان عاقبت بخیری و زندگی شیرین را برای همگی مسئلت می نماییم.

 

 

به اشتراک بگذارید