حقوق ماهیانه ايتام در بيستم تیر ماه  سال 1393 به شرح ذيل  پرداخت گرديد:
با ارزوی قبول طاعات و عبادات شما روزه داران عزیز بدین وسیله گزارش پرداخت ماهانه فرشته های کوچک اعلام می گردد:مبلغ ماهيانه ایتام روز 20 هر ماه در محل مدرسه  امام هادی ع (تحت اشراف  موسسه) پرداخت مي گردد. تمامي اين مبلغ از طرف خیرین و متکفلین ایتام اهدا مي گردد. مبلغ ماهانه ایتام در تیر ماه (65,669,000) شصت و پنج میلیون و ششصد و شصت و نه هزارتومان بود که به 1163 نفر از اين فرشته گان کوچک تقدیم گرديد.این ماه تعداد 35 نفر از ایتام توسط خیرین جدید مورد کفالت قرار گرفتند. همچنین 5 نفر از خیرین عزیز نیز پرونده کودک خود را واگذار و کفالت  ایتام خود را تمدید نکردند.

ميزان پایه حقوق هر يک از اين عزيزان مبلغ 30,000 تومان مي باشد که البته براي برخي بنا به واريز هاي متکفلينممکن است بيشتر نيز باشد. در ماه قبل (خرداد ماه) اين مبلغ 60,620,000 (شصت میلیون وششصد و بیست هزار تومان) بود که در ميان 1133 نفر از ايتام عزيز توزیع گرديد. با توجه به اینکه هر یک از خیرین کودکی بنام خود دارد و موسسه خود را ملزم می داند تا به تمام بچه ها ماهیانه را پرداخت نماید از دوستان تقاضا می کنیم که پرداختهای ماهانه را به شکل منظم انجام دهند. همچنین  دوستانی که توان و استطاعت مالی لازم را دارند می توانند مبالغ بیشتری را تحت عنوان کمک به کسری های حساب ایتام واریز  و شرح آن را  از طریق شماره پیامک 50002300 به ما اعلام دارند. دوستانی هم که  امکان ادامه همکاری با موسسه را ندارند نیز از طریق همین شماره پیامک به ما اطلاع دهند تا کودکشان به خیرین دیگر واگذار شود.

پنج خبر:
الف: در این ماه 8 نفر از بانوان مسن نیز مورد کفالت  خیرین قرار گرفتند.

ب: برنامه ضیافت افطاری ایتام نیز در این ماه انجام شد.در این برنامه که با حمایت مالی خیرین صورت گرفت مبلغ 25,000,000تومان بن مخصوص خرید مواد غذایی به فرشته های کوچک اهدا گردید.همچنین دو گوسفند نیز توسط  خیرین بشکل نذر ذبح و گوشت ان در منازل این عزیزان اهدا شد.

ج: یکی از اعضای موسسه تعداد 80 بسته مواد غذایی از تهران برای موسسه اهدا نمودند که این بسته ها نیز با ماشین  نزد منزل فرشته های کوچک تقسیم گردید.انشالله گزارش کامل برنامه ضیافت افطاری در گزارش بعدی الصاق خواهد گردید.

د: در این ماه مرحله دوم طرح یار مهربان در قالب اهدای دو کتاب به نامهای“ذکر قشنگ صلوات” و ” کپل و مسواک” و  بازی حدیثی به نام “چهل حدیث” اجرا شد که تصاویر این هدایا در ذیل آمده است.استقبال بچه ها از کتاب ها بی نظیر بود.اصلا فکر نمی کردیم که اینقدر علاقه داشته باشند.

هـ: موسسه از مدتی قبل تصمیم به راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات فرهنگی و صنایع دستی برخی از خانواده های ایتام گرفته است.نام فروشگاه ماه شاپ است و شما می توانید تمامی کتابهایی که برای ایتام موسسه اهدا می شود را برای فرشته کوچولوهایی که در خانه دارید تهیه کنید.در انتخاب کتابها ما خیلی دقت کرده ایم تا بلحاظ تربیتی برای کودکان مفید واقع شود.جهت مراجعه و خرید کتاب اینجا کلیک کنید

موسسه مهر امام هادی ع از تمامی بانیان خیر این حرکت  تشکر می کند.انشالله به برکت دعای بچه های موسسه مشمول آرامش در زندگی و عاقبت بخیری قرار بگیریم.

به اشتراک بگذارید