با کمک مشترکین و اعضای موسسه در روز 20 اسفند ماه (سال 92) همراه با اهدا ماهیانه ایتام,عیدی و جوایز برندگان مسابقه نقاشی موسسه نیز به بچه ها اهدا گردید. امسال  700نقاشی(سال قبل 600) از طرف بچه ها برای مسابقه ارایه شد و با توجه به مشارکت مالی اعضای موسسه,  ما این توانایی را پیدا کردیم تا برای همه شرکت کنندگان در مسابقه بعنوان جایزهو عیدیهدیه ای ناقابل اهدا کنیم. جوایز امسال بن خرید پوشاک بود تا بچه ها  از حق انتخاب و لذت خرید برخوردار شوند.


 

همچنین به پنج نفر از برگزیدگان این مسابقه که در نظر سنجی اینترنتی توسط بازدیدکنندگان سایت انتخاب شده بودندمبلغ 150000تومان بن به عنوان جایزه ویژه اهدا گردید . برندگان مسابقه  نقاشی های:
شماره14 با 90 امتیاز
شماره2 با 43 امتیاز
شماره 4 با 40 امتیاز
شماره 3 با 38امتیاز
شماره11 با 32 امتیاز بودند.

همچنین مبلغ 12,300,000تومان از هزینه خرید بن ها  از طریق وجوهات شرعی پرداخت شده توسط دوستان تامین گردید.
تمامی مبلغ عیدی امسال 30,000,000سی میلیون تومان( سال قبل 10,450,000) برای اهدا این جوایز برای بچه ها از طرف متکفلین ایتام و در قالب طرح عیدی برای همه تامین گردید.

مبلغ 20میلیون تومان از بن ها از فروشگاه زنجیره ای جانبازان قم خریداری شد.بر روی این بن ها مهر یا نامی از موسسه نیست وافراد نیز با آن تنها می توانند پوشاک خریداری نمایند.

مبلغ 10 میلیون تومان کارت خرید  فروشگاه رفاه نیز از طرف شرکت حصین(از حامیان موسسه) برای ایتام و نیازمندان اهدا شد.ارزش هر کدام از این کارتها یکصد هزار تومان و قابل استفاده  در تمامی شعب فروشگاه رفاه در کشور  می باشد.این  کارتها نیز برای خانواده های نیازمند ایتام اهدا گردید.

به هر یک از بچه هایی که در مسابقه نقاشی ارایه داده بودند مبلغ حداقل  بیست هزار تومان بن داده شد که در کنار مبلغ ماهیانه  می توانستند به فروشگاه مراجعه و طبق سلیقه خود لباس مورد نظر را تهیه کنند. در اینجا از همه دوستانی که با کمکهای خودشون  در شاد کردن دل بچه ها سهمی داشتند بسهم خودمون تشکر می کنیم.انشالله موجبات رضایت خداوند متعال را فراهم آورده باشند.

نکته:
الف-در  امسال تعداد 120 عدد کت شلوار نیز از طرف یکی از دوستان موسسه برای نیازمندان اهدا گردید که بالای 90 درصد آن تا کنون بین نیازمندان توزیع شده است.
ب-4 عدد گوسفند نیز یکی از دوستان موسسه برای شفای مادرشان نذر کردند که به ایتام عزیز اهدا شد.
ج-تعداد 120 عدد مانتو نیز برای ایتام و نیازمندان توسط موسسه خریداری شده که بزودی به این عزیزان اهدا خواهد شد.
د-چاپ دوم کتاب روز حسین(ع)نیز تمام شده و برای چاپ سوم آن اقدامات مقدمات صورت گرفته است.

از تمامی خواهران و برادران عزیز که در این سال به مهر امام هادی(ع) در مسیر حرکت آن کمک کردند موسسه کمال تشکر خود را ابراز می دارد.

 

قرار داد بسته شده ما بین موسسه مهر امام هادی ع و فروشگاه جانبازان برای خرید بن های عیدی

نمونه بن های عیدی بچه ها

نمونه بن های عیدی بچه ها