حقوق ماهیانه
 ايتام در بيستم اسفند مـاه سال 1391 بشرح ذيل در محل ساختمان موسسه مهر امام هادي(ع) پرداخت گرديد:
مبلغ ماهيانه ایتام روز 20 هر ماه در محل ساختمان موسسه پرداخت مي گردد. تمامي اين مبلغ از طرف خیرین و متکفلین ایتام اهدا مي گردد. اين مبلغ در اسفند ماه 49,410,000 (چهل و نه میلیون و چهارصد و ده هزار تومان) بود که در ميان 856 نفر از اين عزيزان تقسيم گرديد.

 

ميزان پایه حقوق هر يک از اين عزيزان مبلغ 30,000 تومان مي باشد که البته براي برخي بنا به واريز هاي متکفلينممکن است بيشتر نيز باشد. در ماه قبل(بهمن ماه) اين مبلغ 43,321,000 (چهل و سه میلیون و سیصد و بیست و یک هزار تومان) بود که در ميان 829 نفر از ايتام عزيز تقسيم گرديد. با توجه به اینکه هر یک از خیرین کودکی بنام خود دارد و موسسه خود را ملزم می داند تا تمام پرداختها را انجام دهد از تمام دوستان تقاضا می کنیم که در پرداختهای ماهانه نظم بیشتری مبذول دارند همچنین  دوستانی که توان و استطاعت مالی لازم را دارند می توانند مبالغ بیشتری را تحت عنوان کمک به کسری های حساب ایتام واریز  و شرح انرا  از طریق شماره پیامک3000348000 به ما اعلام دارند.

نکاتی برای خیرین عزیز
1–همانطور که می دانید موسسه بعنوان وکیل خیرین ماهیانه را به کودکان اهدا می نماید(و در این میان سهمی هم برای موسسه اخذ می شود).مبلغ پایه ای که برای هر کودک اهدا می شود 30هزار تومان می باشد.برخی از دوستان مبالغی بالا تر از عرف پرداختهای موسسه برای کودکان خود ارسال می کنند .بعنوان مثال در همین ماه اسفند یکی از خانواده ها 800هزار تومان و 3 خانواده دیگر هر کدام 600 هزار تومان دریافتی داشتند.چون بسیاری از این خانواده ها  همدیگر را می شناسند این تفاوت در پرداختها را حمل بر بی عدالتی و تبعیض موسسه می دانند  و زمانیکه برایشان توضیح دهیم که ما بنا به پرداخت خیرین مبالغ را می دهیم برخی متقاعد نمی شوند.در هر صورت این موضوع برای بچه ها قابل هضم نیست.زیرا ممکن است 2 کودک همسایه هم باشند و یکی 30هزار تومان و دیگری 800هزار تومان بگیرد و طبیعتا تاثیر خوبی روی  کودکان ندارد.به همین مناسبت از دوستانی که پرداختی بالایی برای کودکان خود دارند(بالای 100هزار تومان) در صورت تمایل با ما تماس بگیرند تا در مورد شرح حال کودکان تحقیقی بشود و در صورت صلاح دید نیکوکار محترم بخشی از مبلغ  پرداختی ایشان به کودکان دیگر تعلق بگیرد.برای تماس با شماره تلفن 9121510429تماس بگیرید.

2-در این ماه حدود 1 میلیون تومان در حساب موسسه کسری ایجاد شد. موسسه از دوستانی که دارای تمکن بالاتری هستند خواهش میکند تا هر ماه مبلغی را برای تامین کسری ماهیانه بچه ها (تحت عنوان تامین کسری ماهانه) واریز نمایند  تا این مشکل مالی موسسه کاملا مرتفع گردد.

3-از تمام دوستانی که در طرح عیدی برای بچه ها شرکت کردند کمال تشکر را داریم

به اشتراک بگذارید