با توجه به اینکه بخش مهمی از فعالیتهای موسسه مهر امام هادی(ع) در فضای نت انجام می گیرد, تصمیم داریم تا با برگزاری نظر سنجی های کابردی و استفاده از دیدگاه مخاطبان, خط مشی آینده موسسه را به شکلی بهتر برای آینده ترسیم کنیم. از اهداف مهم موسسه گسترش فرهنگ رسیدگی به ایتام می باشد. و قطعا نتیجه نظرسنجیها می تواند به ما و کسان دیگری که در مسیر کمک و دستگیری از ایتام و نیازمندان حرکت می کنند درک بهتر برای تعالی فعالیتهای خیریه و توسعه آن در جامعه بدهد. از دوستان نیز تقاضا داریم تا ما را از نظرات  و رهنمودهای خود بی نصیب نگذارند.

 

گزارش نظرسنجی شماره 1

سوال
شما چقدر به طرح تکفل ایتام از طریق اینترنت در موسسه امام هادی(ع)اعتماد دارید؟

مجموع آرا شرکت کرده= 1133 رای

گزینه نیاز به تحقیق بیشتر دارد=417 رای (41.6درصد)

گزینه قابل اعتماد است=332 رای(29.3درصد)

گزینه اعتماد ندارم=330 رای(29درصد)

مدت زمان برگزاری نظر سنجی= از 16 تیرماه 1390 تا 6 فروردین ماه 1391

آمار شرکت کنندگان در این نظرسنجی قابل قبول است . طبیعتا نتیجه نظر سنجی هم نشان مید هد که موسسه در فعالیتهای خود نیازمند شفاف سازیهای بیشتری می باشد . مطلب دیگری هم که اهمیت بالایی دارد  یافتن راهی است که بتوان خوشبینی افرادی را که برای اولین بار (با توجه به اینکه بسیار از افراد بطور اتفاقی وارد سایت می شوند و قبلا هم نام موسسه را نشنیده اند)  از سایت بازدید می کنند جلب نمود.

در پایان از تمامی دوستانی که به ما لطف نمودند و در نظر سنجی شرکت کردند متشکریم و تقاضا می کنیم در همین زمینه نظرات خود را به ما اعلام دارید.

با تشکر

به اشتراک بگذارید