هر ساله موسسه خیریه مهر امام هادی(علیه السلام) اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی در بین ایتام تحتکفالت موسسه می نماید. امسال تصمیم گرفتیم تا برخی از این نقاشی ها را بصورت خیریه در معرض فروش قرار دهیم. هدف از این اقدام نه صرفا جنبه اقتصادی آن و نه صرفا جنبه معنوی آن می باشد. شاید برخی بپرسند که چه لزومی به فروش نقاشی ها می باشد. بسیاری از خیرین هستند که هر ماه مبالغی بیشتر از قیمت این نقاشیها  به موسسه برای صرف در امور خیریه کمک می کنند و دیگر نیازی به این اقدام که ممکن است با شأن یک موسسه خیریه نیز در تعارض باشد نیست.

 

اهداف اجرای این طرح:

1-وقتی  شما نقاشی را بصورت قاب شده خریداری می کنید طبیعتا آنرا در منزل یا محل کار خود نصب می نمایید. بنابراین افراد زیادی اعم از میهمان, دوست و یا ارباب رجوع  این نقاشی ها را بر روی دیوار خواهند دید. همین خود تاثیر بسزایی در بر انگیخته شدن افراد برای حمایت از ایتام و تکفل ایشان (در هر جا و به هر شکل) دارد.

2-کمک اقتصادی حاصل از فروش نقاشی ها به موسسه(در امور ایتام)

3-در بین بچه ها تعدادی هستند که استعداد خاصی در امور هنری دارند. قطعا این حرکت تاثیر بسزایی در خود باوری و شکوفایی  این عزیزان خواهد داشت.

قیمت هر کدام از نقاشی ها  مبلغ 50000 تومان می باشد. برای خرید نقاشی با شماره همراه9121510429 تماس حاصل فرمایید.

در پایان از دوست عزیز  جناب آقای محمود زاده مدیر محترم سایت لوکوپوک بدلیل کمکهایشان برای اجرای این طرح کمال تشکر ابراز داشته می شود.

 

 

به اشتراک بگذارید