بسم الله الرحمن الرحیم

سلام فرشته های کوچولو

واقعا اسم قشنگیه  (فرشته های کوچولو)

 من یه جوان 23 ساله معمولیم مثل همه آدمای دیگه، با این تفاوت که برگه ی اعمالم از بقیه خط خطی تره. وقتی که سنم کمتر از این بود خیلی کارایی رو انجام دادم که نباید انجام می دادم. به خاطر همین خیلی از خدا دور شدم (البته نمی خوام داستان زندگیمو براتون بگم  ولی لازمه اینا رو بگم که به منظورم برسم ).

خلاصه حسابی برگه ی خودمو با دستای خودم خط خطی کردم و احساس تاریک شدن قلبمو داشتم. ولی یه روز به برکت امام حسین (علیه السلام) به خودم اومدم. با خودم عهد بستم که گذشته ام رو جبران کنم و سعی خودمو کردم؛ تا روزی که رفتم سربازی یه اتفاقی برام افتاد، اونم این بود که وقتی از سربازی برگشتم مشغول زندگی و کار که شدم دوباره همه چیز رو فراموش کردم.

روز های بد و سیاهی بود. احساس می کردم هر روز دارم تاریک تر میشم. روزا همین طوری پشت سر هم می گذشت تا اینکه یه روز تو اینترنت به یک آگهی برخوردم که نوشته بود تکفل اینترنتی ایتام. راستش خیلی دوست داشتم یه روزی بتونم یه کمکی بکنم ولی راهشو بلد نبودم.

با دیدن این آگهی سریع سایتشو باز کردم. از نحوه ی عملکرد مؤسسه که با خبر شدم تصمیم گرفتم کفالت یکی از فرشته ها رو بر عهده بگیرم، اما بعد یکم دودل شدم با خودم گفتم نکنه اینم یکی از راههای کلاه برداری جدیده. خلاصه خیلی دودل شدم تا اینکه روز بعدش تصمیم گرفتم که استخاره بگیرم. باورم نمیشد تا حالا استخاره به این خوبی نیومده بود. بعد از استخاره دیگه صبر نکردم سریع درخواستمو فرستادم.

نمی دونم چطور بود که بعد از این ماجرا همینطور که نوبت ماهیانه ها می رسید درون خودم احساس می کردم که دارم از اون تاریکی در میام. یه حس خوب به من اضافه شده بود، یه احساس مسئولیت، یه حسی که می گفت یکی از وظایفتو داری درست انجام میدی. دوباره شروع کرده بودم به پاک کردن خط خطی ها.

دیگه مثل قبل فراموشی سراغم نمیومد، تازه فهمیدم این وظیفه ای بوده که فراموشش کردم. اما جالب اینجاست که بعضی وقتا وقتی تو زندگیم میخواستم مسیر اشتباهی رو برم احساس می کردم مراقبم هستن، کمکم میکنن که برگردم  یا مسیر اشتباه رو انتخاب نکنم.

راستشو بگم ولی شاید قابل باور نباشه، فکر میکنم منم فرشته هایی رو دارم که مراقبمن، فرشته های کوچولو. آره فرشته های کوچولو تو زندگی حـواسشون به منم هست، موقع سختی ها و مشکلات. واسه همینه که میگم فرشته های کوچولو اسم قشنگیه، یعنی طور دیگه نمیشه صداتون زد. حقیقتش اینه که این فرشته هان که به ما کمک میکنن، ممنونم از اینکه منو کمک می کنید و حواستون به من هست .

یا علی

 

موسسه مهر امام هادی:
با تشکر از این دوست عزیز.دوستان دیگر نیز می توانند دیدگاه ها و یا خاطراتشان را برای ما ارسال کنند تا برای همه  اعضای موسسه قابل استفاده باشد.

 

 

به اشتراک بگذارید