کتاب روز حسین (علیه السلام) ترجمه ای روان و صمیمی از مقتل خوانی شیخ عبد الزهرا کعبی خطیب و روضه خوان معروف عراقی می باشد. شیخ عبد الزهرا از جمله مقتل خوان هایی است که مورد تایید مراجع تقلید می باشد. ایشان در روز میلاد حضرت صدیقه کبری (س) بدنیا آمدند و در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نیز دار فانی را وداع گفتند.
شیخ عبد الزهرا هر سال دو مقتل در رثای سالار شهیدان امام حسین (ع)، یکی در روز عاشورا و دیگری در روز اربعین را برای مردم می خواندند. کتاب حاضر ترجمه آن دو مقتل است.

این کتاب دارای 2 بخش است:
اول مقتلی که داستان روز عاشورا را بیان می کند .
دوم هم داستان کاروان اسرای کربلا.

پیشنهاد خیریه:
کتاب روز حسین (ع) به شکل خیریه چاپ و نشر شده است. به هر تعداد که از کتاب فروخته شود موسسه مهر امام هادی (ع) با مبلغ حاصل از فروش همان تعداد را چاپ می کند تا تسلسل چاپ و نشر کتاب قطع نشود. همچنین شما می توانید این کتاب را در تعداد خریده و آن را به دوستان خود، هیات های مذهبی و یا کاروانهای زیارتی عتبات عالیات به عنوان نذر هدیه کنید.

نحوه خرید:
1) شما می توانید از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سایت (کلیک کنید) مبلغ مورد نظرتان را واریز و در ذیل آن توضیحات را به این شرح  بنویسید:
الف: جهت خرید (تعداد جلد) کتاب روز حسین(ع)
ب: آدرس پستی، تلفن و ترجیحا کد پستی

2) مبلغ مورد نظر را به شماره کارت 6104337770021002 واریز کنید. سپس شرح آن را به شکل ذیل به شماره 50002300 پیامک کنید:
الف: مبلغ (مثلا) 12000 تومان جهت 2 جلد کتاب روز حسین(ع)
ب: آدرس پستی و ترجیحا کد پستی

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09121510429 تماس حاصل فرمایید.

 تعرفه قیمت:
حداقل تعداد سفارش دو جلد می باشد. هر جلد کتاب 6000 تومان است و بالاتر از 7 جلد مشمول 40 درصد تخفیف است (یعنی اگر 10جلد خریداری کنید 7 جلد آن 6000 تومان و 3 جلد آن 3000 تومان می باشد.)