با عنایت خداوند متعال و کمک دوستان عزیز طرح ضیافت افطاری در روز 20 خرداد ماه همزمان با اهدا حقوق ماهیانه ایتام به این عزیزان اجرا گردید. در برنامه ضیافت افطاری برای حدود 1390 نفر از ایتام تحت پوشش بن تهیه ارزاق اهدا گردید.

بن ها طبق قراردادی با فروشگاه زنجیره ای جانبازان در شهر قم خریداری گردید و با آنها تنها امکان خرید مواد غذایی وجود داشته است. قرارداد خرید مبلغ 50,300,000 (پنجاه میلیون و سیصد هزار) تومان بود (سال گذشته مبلغ خریداری شده 40,800,000 تومان بود). قرارداد خرید در دو مرحله انجام شد. ابتدا در تاریخ 18 خرداد مبلغ 45,000,000 (چهل و پنج میلیون) تومان بن خریداری شد و سپس در تاریخ 9 تیر ماه نیز مبلغ 5,300,000 (پنج میلیون و سیصد هزار) تومان دیگر بن خریداری گردید. لازم به ذکر است که از مجموع دو قرارداد مبلغ 1,006,000 (یک میلیون شش هزار) تومان نیز در قالب تخفیف لحاظ گردید. امسال به دلیل مصادف شدن روز پرداخت ماهیانه با ابتدای ماه مبارک رمضان مجبور شدیم ابتدا بن ها رو خریداری کرده و سپس طرح رو اجرا کنیم. بدین منظور قرارداد اولیه به صورت چک مدت دار تنظیم گردید و در روز بیستم خرداد بن ها بین خانواده ها توزیع گردید. سپس در پایان طرح که مبلغ اهدا شده خیرین از قرارداد اول بیشتر شده بود قرارداد دوم تنظیم و دوباره بن تهیه مواد غذایی خریداری شد.

دراینجا موسسه خیریه مهر امام هادی (ع) از  همه دوستان و شرکت محترم حصین که مبلغ 17 میلیون تومان از این طرح را تامین نمود و در شاد کردن دل این فرشتگان الهی نقش داشتند تشکر می نماید.
در ذیل تصاویر فاکتورهای خرید و بن اهدایی درج گردیده است.