پنجشنبه 27 دی ماه مراسمی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)، این بانوی فرهیخته و نمونه ی صبر و شکیبایی در مدرسه علمیه امام هادی (ع) برای بچه های کلاس های مهتاب برگزار شد. این مراسم از ساعت 15 تا 18 عصر بود. عده ای از بچه ها برای همکاری در تدارکات زودتر آمده بودند و به آماده کردن خدمات پذیرایی کمک می کردند.

در هنگام ورود از بچه ها با کیک و میوه پذیرایی می شدند. مهمانان یکی پس از دیگری وارد می شدند پس از گرفتن پذیرایی خود مرتب و با نظم در گوشه ای می نشستند.

مجری برنامه بر روی صحنه آمد و پس از سلام و عرض تبریک از قاری مجلس دعوت کرد تا محیط مراسم را با تلاوت آیاتی از قرآن نورانی کند.

بعد بچه های مهتاب 9 سرودی اجرا کردند که دل مهمانان را روانه ی سوریه و حرم مقدس حضرت زینب (س) کردند. در قسمت بعد دکلمه ای در مورد شهیدان مدافع حرم توسط مربی مهتاب 9 اجرا شد. در ادامه برنامه، مسابقه ای برای رده سنی های مختلف اجرا شد که توسط مربی مهتاب 2 مدیریت می شد. ابتدا مسابقه ی توپ و قاشق برای مقطع ابتدایی برگزار شد که بچه ها باید مسیری را چشم بسته می رفتند و می آمدند، و بعد مسابقه ی تست حافظه برای مقطع راهنمایی برگزار شد که در این مسابقه ده کلمه بر روی تخته نوشته می شد و بچه ها باید تا ده ثانیه آن ها را به ذهن می سپردند و از پایین به بالا و به ترتیب می گفتند. بچه ها به هیجان آمده بودند و در ادامه ی این مسابقه، مسابقه ی ضرب المثل برای بچه های دبیرستان برگزار شد که در این مسابقه کلمه ای بر روی تخته نوشته می شد و بچه ها باید با آن کلمه ضرب المثل می گفتند.

بعد از مسابقه و تقدیم جوایز به برندگان مسابقه، خانم قربانی با خواندن مولودی زیبا محفل را شادتر کردند و در آخر برنامه، سرودی توسط بچه های مهتاب 5 خوانده شد و سپس با دادن شام به مهمانان مراسم به پایان رسید.

باتشکر ـ گزارشگر افتخاری الهام حسینی