بسمه تعالی

کارگروه اشتغال موسسه سه بازارچه خیریه در ماههای آبان و آذر 94 برگزار نمود که محصولات آن توسط خانواده های ایتام تولید شده بود. آنچه در ذیل می آید گزارش این سه بازارچه به همراه تصاویر مربوطه هر بازارچه می باشد:

گزارش بازارچه خیریه دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
بازارچه خیریه دانشکده مدیریت که از روز 17/8/94 لغایت 20/8/94 به مدت 4 روز برگزار گردید و به دلیل اطلاع رسانی با تاخیر، توانستیم از 18/8/94 در این بازارچه حضور پیدا کنیم و به خاطر تبلیغات کم و استقبال ضعیف از سوی دانشجویان تا 19/8/94 (یعنی به مدت دو روز) در این بازارچه شرکت کردیم.
دیدار با حاج آقای میرزائی عضو هیئت علمی دانشکده و استاد دانشگاه از امتیازات حضور در این بازارچه بود که ایشان از کیفیت محصولات و شیرینی راضی بوده و مشوق موسسه شدندو گفتند حوب است جهت مراسمات دانشگاه از شیرینی های موسسه استفاده کنیم.
عموم بازدیدکنندگان از با کیفیت بودن محصولات تعریف می کردند.
برگزارکنندگان بازارچه (مسئولین انجمن اسلامی مستقل دانشکده) بسیار مایل به همکاری در آینده و از کیفیت محصولات ، فیلم بابا و کتاب روز حسین(ع) راضی بودند و از اینکه یک خیریه کارهای با کیفیت و به روز انجام می دهد خرسند بودند.
ایجاد ارتباط با دانشجویی که جزء همیاران شهرداری تهران بوده و صحبت در راستای شرکت در بازارچه های شهرداری تهران،همچنين صحبت و آشنایی با کارآفرینی که نمد دوزی می کرد از دست اورد هاي ديگر اين نمايشگاه بود.

گزارش شرکت دادن نقاشیهای ایتام در سوگواره حضرت رقیه در دانشگاه قم
دوشنبه 25/8/94 در دانشگاه قم سوگواره حضرت رقیه با کمک خیریه دانشجویی بوی زندگی برگزار شد که نقاشیهای ایتام موسسه در نمایشگاه نقاشی سوگواره نمایش و کتاب روز حسین (ع) نيزعرضه گردید. بنده( مصطفي هدايتي مهر مسئول گروه اشتغال موسسه) نیز در این سوگواره شرکت کرده و با مسئولین برگزاری صحبتهایی در رابطه با اشتغال مددجویان تخت پوشش و نمونه شیرینی نیز ارائه دادم که ایشان هم جهت همکاری اعلام آمادگی کرده و سفارشی جهت عرضه شیرین به دانشگاه قم دادند. بدین ترتیب گروه اشتغال این سفارش را در ماه آذر در قالب بسته بندی های کوچک و حدود 250 گرم و تقریبا 500 بسته آماده کردند و به خریداران این مجموعه ارائه نمودند.

گزارش بازارچه نظام مهندسی قم
اين بازارچه  در روزجمعه 25/8/94 از ساعت 15 لغایت 20 برگزار شد.
استقبال خوبی از این بازارچه شد و با توجه به تبلیغات و اجرای برنامه های متنوع همچون تعزیه خوانی، اجرای سرود گروه ناشنوایان قم و حضور مجری تلویزیونی آقای تحویلدار بازدیدکنندگان زیاد و خوبی داشت که ضمن عرضه محصولات سعی بر معرفی موسسه نیز داشتیم. در این بازارچه با توجه به همسایگی غرفه بهزیستی، مسئول غرفه بهزیستی از نحوه کار و کیفیت محصولات عرضه شده در غرفه موسسه بسیار خوشحال و راضی بوده و تقاضای همکاری داشتند. ( مخصوصا در زمینه آموزش پخت شیرینی خانگی)

به اشتراک بگذارید