هر چند یلدای امسال مصادف با ایام فاطمیه بود؛ ولی مربیان تصمیم گرفتند تا روز بعد یلدا، برای بچه ها مهتاب ۱و ۲ و ۹،  یک دورهمی برگزار کنند تا بچه ها کنار هم شاد باشند.

برای دورهمی یلدا تصمیم بر این شد که از بچه ها با سالاد میوه و پفیلا و شکلات، پذیرایی شود که همراه با این خوراکی ها عروسک هایی به عنوان هدیه برای بچه ها در نظر گرفته شد. بعد از چیدن میز، بچه ها با شوق دور میز جمع می شدند و هر کدام یک عروسک برای خودشان انتخاب می کردند و همه با ذوق می گفتند چقدر این عروسکا قشنگه…

ساعت ۱۰:۴۵ همه بچه ها در ساختمان جدید که در منطقه جمکران است و محل برگزاری کلاس ها و مراسمات است جمع شده بودند تا با یکدیگر مراسم یلدا را شروع کنند.

مراسم با تلاوت قرآن توسط یکی از بچه ها شروع شد و سپس خانم جوادی برای بچه ها از فلسفه شب یلدا صحبت کرد.
پس از صحبت های خانم جوادی، برای بچه های مهتاب ۹‌ و ۱ مسابقه کلمات، بولینگ و آب بازی برگزار شد و بچه ها هم تیمی های خود را با شادی و نشاط تشویق می کردند. پس از پایان مسابقات بچه های رده ابتدایی و راهنمایی،  مسابقه تهیه و تزیین سالاد برای بچه های مقطع دبیرستان( مهتاب ۲) برگزار شد  که تمامی بچه ها را به هیجان درآورد.
در پایان مسابقات نیز به برندگان هر بخش جایزه داده شد.
مابین هر بخش، خود بچه ها از دوستانشان پذیرایی می کردند و در پایان پس از صرف ناهار که ساندویچ شامی بود و خواندن دعای فرج، همه بچه ها راهی خانه های خود شدند.