هيچ‌وقت فكر نمي‌كردم شهر قم، انقدر نقش پررنگي در زندگي من بازي كند و محل تلاقي يكسري اتفاقات خوب و شيرين و البته گاهي هم تلخ باشد.از روزي كه خودم را شناختم فهميدم كه وضع اقتصادي خانواده ما خوب نيست، بهمين‌خاطر از سن كم ياد گرفتم كار كنم و روي پاي خودم بايستم. از كمبودها فرصت ساختم و با افتخار اعلام كردم كه دختر مستقلي هستم.

هميشه تلاش كردن به تنهايي چاره كار نيست. مواقعي هست كه به شخص مهربان و ياري كننده‌اي احتياج داري تا دستت را بگيرد، كمكت كند و تو را براي ادامه راه تشويق كند. من اين كمك و ياري را زماني كه براي تهيه جهيزيه‌ام دچار مشكل بودم تجربه كردم. فرد مهربان و خيري كه كمكم كرد تا بتوانم مخارج خريد جهيزيه و مراسم ازدواجم را تامين كنم.

مدتي گذشت و اين فرد خير به خواست خدا از دنيا رفت و در شهر مقدس قم به خاك سپرده شد. من آرام آرام توانستم اقساط وام‌هايم را بدهم و به لطف خدا وضعيت زندگي‌ام بهتر شد و بعد از مدتي احساس كردم من هم وظيفه دارم تا در حد توانم ياري كننده باشم.  به‌طور اتفاقي با موسسه مهر امام هادي (ع) آشنا شدم و كفالت يك فرشته آسماني را به عهده گرفتم. اينجا بود كه فهميدم هيچ اتفاقي در اين دنيا بي‌حكمت نيست.

شهر قم مدفن خيري بود كه در موقع نياز دست مرا گرفت و حالا در همين شهر، كودكي چشم‌انتظار محبت و كمك من است. كمكي كه در واقع به خودم مي‌كنم و از اين بابت مديون كودكم و موسسه هستم، چرا كه به من فرصت قدرشناسي و انسان‌دوستي داده‌اند. كاش همه انسان‌ها قدر فرصت‌هايشان را بدانند.

موسسه مهر امام هادی:
با تشکر از این دوست عزیز.دوستان دیگر نیز می توانند دیدگاه ها و یا خاطراتشان را برای ما ارسال کنند تا برای همه  اعضای موسسه قابل استفاده باشد.

 

به اشتراک بگذارید