تاکنون خیریه مهر امام هادی علیه السلام با کمک خیرین محترم توانسته است 9 باب منزل برای ایتام در مناطق محروم جنوب کرمان بسازد.

برای مشاهده گزارش کامل تمامی منازل به لینک زیر مراجعه کنید

خانواده شماره هفت: شهرستان قلعه گنج، روستای سورگ آباد

وضعیت: تکمیل شده (تاریخ ۹۹/۳/۲۵)⁣
هزینه ساخت: ۵۰ میلیون تومان⁣
سهم موسسه: ۲۵ میلیون تومان⁣
در سفر زمستان به قلعه گنج به منزل حصیری، خانواده ای با دو فرشته یتیم در روستای سورگ آباد جنوب کرمان رفتیم. پدر خانواده افغانستانی بوده و مادر ایرانی؛ به همین دلیل بچه ها فاقد شناسنامه بودند. این خانواده تحت پوشش کمیته امداد هم نبوده و یارانه نیز نمی گیرند. مادر خانواده خانم جعفری هستند و دو کودک به نامهای عسل و آرش دارند.⁣
به لطف خداوند و با مشارکت موسسه کار ساخت این منزل در تاریخ ۹۸/۱۱/۲۴ شروع شد و در تاریخ ۹۹/۳/۲۵ به پایان رسید.⁣

تصاویر منزل قبلی خانواده

تصاویر منزل جدید خانواده

فیلم از مراحل ساخت منزل خانواده شماره 7

خانواده شماره هشت: شهرستان قلعه گنج،منطقه ریگ آباد، چاهداد خدا، روستای چاه زردان

وضعیت: تکمیل شده(تاریخ 20/3/99)
سهم موسسه: 7.5 میلیون تومان
مدتی قبل منزل مسکونی خانواده ای در روستای چاه زردارن بر اثر انفجار حاصل از نشتی کپسول گاز تخریب شد. متأسفانه در این حادثه پدر خانواده جان باختند. خانم نارویی مادر خانواده  و فرزانه دختر خانواده نیز بدلیل جراحات راهی بیمارستان شدند. پدر خانواده که کارگری ساده بود بدلیل شیوع کرونا و بیکاری به روستای خود باز گشته بود. مردم روستا پس از مشاهده این حادثه دلخراش تصمیم گرفتند با مشارکت هم مبالغی را جمع آوری و این خانه را ترمیم نمایند؛ که موسسه نیز توفیق داشت در کنارشان باشد.

تصاویر منزل خانواده بعد از انفجار گاز

تصاویر منزل جدید خانواده

خانواده شماره نه:جنوب کرمان شهرستان قلعه گنج

وضعیت: درحال ساخت (تاریخ ۹۹/۳/۱۵)
خانم احمدی دارای سه فرزند هستند. دخترشان ازدواج کرده و پسرشان دانشجو هست و دختری ۱۸ ساله دارند که معلولیت ذهنی شدید دارد. پسرایشان کارگر فصلی است و در کنار درس کار هم می کند. خانم احمدی و دخترش تحت پوشش بهزیستی هستند. خانم احمدی دیابت دارند و بخش مهمی از یارانه و مستمری بهزیستی را صرف درمان و تهیه انسولین می کنند.
ایشان بخاطر فرسودگی شدید منزل قدیمی، به همراه دختر معلولش در منزل دامادش زندگی می کند. داماد زندانی است و با ایشان اختلافاتی دارد و در مواقع حضورش گاهی دختر معلول ذهنی را از منزلش بیرون می کند.
همسر خانم احمدی قبل از فوتش، ساخت منزلی را شروع کرده بود که بافوت او در سال ۸۴، ساخت منزل متوقف می‌شود.
بنابراین؛ بجهت نیازمند بودن این خانواده و نیز شرایط خاص نگهداری یک معلول ذهنی؛ تلاش داریم با مشارکت در ساخت بخشی از منزل نیمه کاره (یک اتاق، آشپزخانه و سرویس بهداشتی) شرایط مناسب تری برای این مادر سرپرست خانوار فراهم گردد و در آرامش بیشتری بتواند از دختر معلولش نگهداری کند.