با سلام خدمت همه دوستان

چندی پیش یک ایمیل از طرف موسسه امام هادی (علیه السلام) مبنی بر فروش خیریه کتاب روز حسین علیه السلامدریافت کردم. با توجه به این که قبلا یک نمونه از این کتاب برای من ارسال شده بود و شناخت خوبی از کتاب داشتم ،رفتم و متن خبر موسسه در مورد فروش خیریه کتاب را خواندم.
خب کتاب یه مقتل خیلی دلنشین هست و من خودمم وقتی خوندم تحت تأثیر قرار گرفتم و ایده موسسه هم برام جالب بود؛ اینکه ما کتاب را به عنوان هدیه به دوستان و یا مراکز مذهبی  و … بدهیم می تونه جذاب باشه.
برای همین رفتم با بچه های هیأتمون صحبت کردم و شرح داستانو گفتم. (اینم عرض کنم که من چند سال هست که مداح ثابت یک هیئت هستم). گفتم هم یک کار فرهنگی هست و هم اینکه  هر چند تا بخریم مانند این هست که همون تعداد را چاپ کردیم؛ زیرا موسسه گفته در قبال هر خرید یک کتاب هم چاپ می کند.

خلاصه بعد کلی صحبت، تصمیم بر این شد که 2 شب اول محرم را در هزینه شام صرفه جویی کنیم و ساندویچ به بچه ها بدیم و با پولش 150 جلد کتاب روز حسین(ع) را از موسسه تهیه کنیم و  به بچه ها به عنوان هدیه بدهیم.
با توجه به اینکه بنظر من این ایده، ایده خوبی بوده و اینکه مسئولان موسسه هم بخشی را برای اظهار نظرات و خاطرات و دیدگاههای خیرین موسسه در سایت تنظیم کرده اند این متن کوتاه را آماده کردم بلکه برای دوستان دیگری هم مفید واقع بشود. با تشکر

 

 

به اشتراک بگذارید