سخنی کوتاه از مدیر موسسه مهر امام هادی(هادی محقق)

دوستان و همراهان عزیز با توجه به سرفصل جدیدی که مبنی بر کمک به نیازمندان است، می خواستم توضیحاتی خدمت شما عزیزان بدهم.

از ابتدای تأسیس موسسه هدف ما کمک به ایتام بوده و درطی گذر این 9 سال از فعالیت متوجه شدم بسیاری از خانواده ها هستند که از ایتام  به مراتب نیازمند ترند، مثلاً خانواده ای که پدری معلول دارد و یا مادری که ازهمسرش طلاق گرفته و فرزندان را خودش نگهداری می کند و . . .

بنابراین با برخی از دوستان این موضوع را مطرح کردیم و قرار شد که سرفصلی برای اینگونه خانواده ها قرار دهیم.

یکی از خیرین گفتند که می تواند ماهانه مبلغ20 میلیون تومان از وجوهات شرعی خود را برای این موارد اختصاص دهد.

 با بررسی های انجام شده 31 خانواده نیازمند شناسایی شد که تقریبا نیمی از آنها از خانواده سادات می باشند.

مشخصات و مبلغ پیشنهادی برای کمک به هر خانواده را، به همراه تصاویری از منازل و توضیحات مددکاررا به خیر عزیز ارائه دادیم و پس از تأیید ایشان  قرار شد که این مبلغ بشکل ماهانه بین این خانواده ها توزیع شود (اغلب این خانواده ها از مشکل بیماری و هزینه های درمان نیز رنج می برند).

حالا که این مسیر باز شده و سعی در فراهم آوردن شرایط لازم برای کمک به خانواده های بیشتری داریم؛ دوستانی که مایلند تعداد خانواده های بیشتری را در این حوزه تحت حمایت قرار بدهند با شماره تلفن 09121510429 تماس برقرار کنند.

بعنوان نمونه پیام ارسالی یکی از این خانواده های عزیز که دختری 17  ساله هستند و بعد از بازدید صحت آن برای من اثبات شد را خدمتتان  ارایه می کنیم:

“سلام وعرض ادب وخسته نباشین خانم فردوسی زینب …… هستم. شیش ماه پیش ب خاطر سرگیجه و کم خونی شدید از پشت بام افتادم و درحال حاضر 6 تا از مهره های کمرم، مچ دست راستم و پای چپم شکسته و اینکه به خاطر نداشتن وضعیت مالی نمی توانم طول درمان خود را انجام دهم. خانم فردوسی[1]عزیزهمه مدارک بیمارستان راهم دارم بیمه نیستم و خرج بیمارستان هفت ملیون تومان شده است که همشو قرض گرفتیم الانم شرایط مالی خانواده ام خیلی ضعیف است تروخدا خاهش میکنم کمک کنین.

[1] خانم فردوسی مددکار موسسه هستند.