ورود به سامانه اعضاء

اگر هنوز عضو نشده‌ايد،

با تکميل فرم عضويت

با ما همراه شويد.

فراموشی رمز عبور!

بازیابی رمز عبور

اگر هنوز عضو نشده‌ايد،

با تکميل فرم عضويت

با ما همراه شويد.

ورود به سایت

متن آمار

1383

نفـر از فرشتـه‌های کوچولو تحت کفالت خيرين محترم قرار گرفته‌اند.

1400/07/14

گزارش مالی شهریور ماه 1400

گزارش مالی موسسه خیریه مهر امام هادی (ع) در ماه شهریور ۱۴۰۰ که جمعا مبلغ 271,675,000 (دویست و هفتاد و یک میلیون و ششصد و هفتاد و پنج هزار) تومان بود به شرح ذیل ارائه می گردد: الف) پرداخت حقوق ماهانه ايتام در ۲۰ شهریور ماه مبلغ ماهيانه ایتام روز ۲۰ هر ماه در محل

گزارش مالی موسسه خیریه مهر امام هادی (ع) در ماه شهریور ۱۴۰۰ که جمعا مبلغ 271,675,000 (دویست و هفتاد و یک میلیون و ششصد و هفتاد و پنج هزار) تومان بود به شرح ذیل ارائه می گردد:

الف) پرداخت حقوق ماهانه ايتام در ۲۰ شهریور ماه
مبلغ ماهيانه ایتام روز ۲۰ هر ماه در محل مدرسه امام هادی ع (تحت اشراف موسسه) پرداخت مي گردد. تمامي اين مبلغ از طرف خیرین و متکفلین ایتام اهدا مي گردد.

مبلغ ماهانه ایتام در شهریور ماه 168,325,000 (یکصد و شصت و هشت میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار) تومان بود. تعداد فرشتگان کوچک در این ماه، 1572 نفر در قالب 3004 پرونده بود.
» 921 کودک در قالب 1725 پرونده از شهر قم
» 651 کودک در قالب 1279 پرونده از مناطق محروم حومه تهران، بشاگرد، مشهد، سیستان، قلعه گنج و رودبار کرمان

این ماه تعداد 71 پرونده از ایتام توسط خیرین جدید مورد کفالت قرار گرفتند. . همچنین یک پرونده کفالتشان توسط خیرین تمدید نشد که این پرونده ها به خیرین جدید واگذار می گردد. ماه قبل (مرداد) اين مبلغ ۱۵۷,۰۷۰,۰۰۰ (یکصد و پنجاه و هفت میلیون و هفتاد هزار) تومان بود که به ۲۹۳۴ پرونده از ايتام عزيز توزیع گرديد.

ميزان پایه حقوق هر يک از اين عزيزان مبلغ ۳۰,۰۰۰ تومان مي باشد که البته براي برخي بنا به واريز هاي متکفلين ممکن است بيشتر نيز باشد ضمن اینکه بعضی از خانواده ها هم که نیازمندی بیشتری دارند در قالب دو پرونده برای خیرین ارسال می شوند. با توجه به اینکه هر یک از خیرین کودکی به نام خود دارد و موسسه خود را ملزم می داند تا به تمام بچه ها ماهیانه را پرداخت نماید از دوستان تقاضا می کنیم که پرداختهای ماهانه را به شکل منظم انجام دهند. همچنین دوستانی که توان و استطاعت مالی لازم را دارند می توانند مبالغ بیشتری را تحت عنوان کمک به کسری های حساب ایتام واریز و شرح آن را از طریق شماره پیامک ۵۰۰۰۲۳۰۰ به ما اعلام دارند.

این ماه در حساب ایتام کسری بوجود نیامد. از دوستان تقاضا می کنیم در صورتی که امکان ادامه پرداختها را ندارند به ما اطلاع دهند تا پرونده هایشان به خیرین دیگر واگذار شود.

ب) کمک به خانواده های غیر ایتام
مبلغ 35,850,000 تومان برای ۴۸ خانواده غیر ایتام شامل سادات و غیر سادات پرداخت شد که مبلغ 16,500,000 تومان سهم سادات به خانواده های سادات و مبلغ 19,350,000 تومان هم به غیر سادات پرداخت شد.

ج) اهدای لوازم التحریر در طرح بوی ماه مهر
به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید، در ۲۰ شهریور ماه امسال نیز مانند هر سال، با کمک شما دوستان عزیز، کوله ای از عشق برای فرشته های کوچکمان چیدیم تا برسند به جایی که آرزو دارند و ما برایشان آرزو داریم…
در اجرای این طرح مبلغ ۴۴,۲۴۰,۰۰۰ تومان جهت تهیه بسته های لوازم التحریر برای کودکان ایتام و نیازمند رده تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اختصاص یافت که از این مبلغ ۴,۲۴۰,۰۰۰ تومان توسط فروشنده تخفیف داده شد. گزارش کامل این طرح در اینجا قابل مشاهده است.

د) هزینه های متفرقه موسسه
مبلغ 23,260,000 تومان صرف هزینه های غیر جاری موسسه گردید که شرح مصرف آن به صورت زیر است:

۱) قربانی:
این ماه مبلغ 16,034,000 تومان بابت انجام 10 قربانی هزینه شد که 4 عدد از آنها در مناطق محروم جنوب کرمان و 6 عدد از آنها در شهر قم ذبح و در انتها گوشت آنها بین خانواده های ایتام و نیازمندان توزیع شد.

۲) هزینه های متفرقه:
در تاریخ 3 شهریور ماه مبلغ 660,000 تومان بابت کمک هزینه درمان به یک خانواده تحت پوشش در قم پرداخت شد.
در تاریخ 23 شهریور ماه مبلغ 1,000,000 تومان بابت کمک به یک خانواده تحت پوشش در جنوب کرمان پرداخت شد.
در تاریخ 30 شهریور ماه مبلغ 5,566,000 تومان بابت کمک هزینه درمان چند خانواده تحت پوشش در قم پرداخت شد.

نظرات کاربران (بدون نظر)

ثبت و ارسال نظر

بستن فرم