بسمه تعالی

با کمک مشترکین و اعضای موسسه در روز ۲۰ اسفند ماه (سال 97) همراه با اهدا ماهیانه ایتام عیدی فرشته های کوچک موسسه نیز به ایشان اهدا گردید. امسال حدود ۱۰۰۰ نقاشی از طرف بچه ها برای مسابقه ارائه شد و با توجه به مشارکت مالی اعضای موسسه،  ما این توانایی را پیدا کردیم تا برای همه شرکت کنندگان در مسابقه بعنوان جایزه و عیدی هدیه ای ناقابل اهدا کنیم. جوایز امسال بن خرید پوشاک بود تا بچه ها  از حق انتخاب و لذت خرید برخوردار شوند.

همچنین به پنج نفر از برگزیدگان این مسابقه که در نظر سنجی اینترنتی توسط بازدیدکنندگان سایت انتخاب شده بودند جایزه ویژه ای اهدا گردید. تصاویر نقاشی های برگزیده در انتهای گزارش خواهد آمد. برای مشاهده تمام نقاشیها می توانید به این لینک مراجعه نمائید.

تمامی مبلغ عیدی امسال 123,040,000 تومان (یکصد و بیست و سه میلیون و چهل هزار تومان) بود که برای اهدا این جوایز برای بچه ها از طرف متکفلین ایتام و در قالب طرح عیدی برای همه تامین گردید. مبلغ عيدي در سال گذشته 81,850,000 تومان بود.

مبلغ 53,040,000 تومان (پنجاه و سه میلیون و چهل هزار تومان) به صورت بن از فروشگاه زنجیره ای جانبازان قم خریداری شد. بر روی این بن ها مهر یا نامی از موسسه نیست و افراد نیز با آن تنها می توانند پوشاک خریداری نمایند. از این مبلغ 42,000,000 تومان طی فراخوان طرح عیدی برای همه از جانب خیرین تامین گردید و 10,000,000 تومان آن هم از محل سهم سادات وجوهات شرعیه که اجازه صرف آن از دفاتر مراجع گرفته شده تامین شد و بین خانواده های سادات موسسه توزیع شد. لازم به ذکر است که مبلغ 1,040,000 تومان از این بن ها به صورت تخفیف لحاظ شده که در قرارداد ذکر شده است.

مبلغ 70,000,000 تومان (هفتاد میلیون تومان) کارت خرید فروشگاه رفاه نیز از طرف شرکت محترم حصین (از حامیان موسسه) برای ایتام و نیازمندان اهدا شد. ارزش هر کدام از این کارتها 200 هزار تومان و قابل استفاده  در تمامی شعب فروشگاه رفاه در کشور  می باشد. این کارتها نیز برای خانواده های نیازمند و ایتام اهدا گردید.

در اینجا از همه دوستانی که با کمکهای خودشون در شاد کردن دل بچه ها سهمی داشتند به سهم خودمون تشکر می کنیم. ان شاء الله موجبات رضایت خداوند متعال را فراهم آورده باشند.

 

قرارداد خرید و نمونه بن های عیدی

 

نقاشی های برگزیده: