گزارش مالی موسسه خیریه مهر امام هادی (ع) در اسفند ماه که جمعا مبلغ 219,027,000 تومان بود به شرح ذیل ارائه می گردد:

الف) پرداخت حقوق ماهانه ايتام در ۲۰ اسفند ماه
مبلغ ماهيانه ایتام روز ۲۰ هر ماه در محل مدرسه امام هادی ع (تحت اشراف موسسه) پرداخت مي گردد. تمامي اين مبلغ از طرف خیرین و متکفلین ایتام اهدا مي گردد.

مبلغ ماهانه ایتام در اسفند ماه 90,925,000 (نود میلیون و نهصد و بیست و پنج هزار) تومان بود.

تعداد فرشتگان کوچک در این ماه، 1255 نفر در قالب 2072 پرونده بود.
» 862 کودک در قالب 1278 پرونده از شهر قم
» 393 کودک در قالب 794 پرونده از مناطق محروم قلعه گنج و رودبار کرمان

در ماه قبل (بهمن ماه) اين مبلغ ۸۵,۹۷۹,۰۰۰ (هشتاد و پنج میلیون و نهصد و هفتاد و نه هزار) تومان بود که به ۲۰۵۰ پرونده از ايتام عزيز توزیع گرديد.

این ماه تعداد 36 پرونده از ایتام توسط خیرین جدید مورد کفالت قرار گرفتند. همچنین 14 پرونده کفالتشان توسط خیرین تمدید نشد که این پرونده ها به خیرین جدید واگذار می گردد.

ميزان پایه حقوق هر يک از اين عزيزان مبلغ ۳۰,۰۰۰ تومان مي باشد که البته براي برخي بنا به واريز هاي متکفلين ممکن است بيشتر نيز باشد ضمن اینکه بعضی از خانواده ها هم که نیازمندی بیشتری دارند در قالب دو پرونده برای خیرین ارسال می شوند. با توجه به اینکه هر یک از خیرین کودکی به نام خود دارد و موسسه خود را ملزم می داند تا به تمام بچه ها ماهیانه را پرداخت نماید از دوستان تقاضا می کنیم که پرداختهای ماهانه را به شکل منظم انجام دهند. همچنین دوستانی که توان و استطاعت مالی لازم را دارند می توانند مبالغ بیشتری را تحت عنوان کمک به کسری های حساب ایتام واریز و شرح آن را از طریق شماره پیامک ۵۰۰۰۲۳۰۰ به ما اعلام دارند.

این ماه در حساب ایتام کسری بوجود نیامد. از دوستان تقاضا می کنیم در صورتی که امکان ادامه پرداختها را ندارند به ما اطلاع دهند تا پرونده هایشان به خیرین دیگر واگذار شود.

ب) اجرای طرح عیدی برای همه:
طرح عيدي براي فرشته هاي كوچك برگزار شد. در طرح امسال مبلغ ۱۲۳,۰۴۰,۰۰۰ تومان بن خرید کالا به كودكان اهدا گرديد. از اين مبلغ ۵۳,۰۴۰,۰۰۰ تومان در قالب بن خرید پوشاک فروشگاه زنجیره ای جانبازان قم بود که ۴۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان آن طی فراخوان طرح عیدی برای همه از جانب خیرین تامین گردید و ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان آن هم از محل سهم سادات وجوهات شرعیه (مختص خانواده های سادات) که اجازه صرف آن از دفاتر مراجع گرفته شده تامین شد. همچنین ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان هم شركت محترم حصين در قالب كارتهاي هديه فروشگاه رفاه براي كودكان اهدا نمود. گزارش تصويري این طرح به همراه قرارداد آن را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

ج) هزینه های متفرقه موسسه
مبلغ 5,062,000 تومان صرف هزینه های غیر جاری موسسه گردید که شرح مصرف آن به صورت زیر است:

۱) قربانی:
این ماه مبلغ 1,100,000 تومان جهت قربانی یک گوسفند عقیقه هزینه شد. این قربانی در مناطق محروم جنوب کرمان ذبح شد و در انتها گوشت آن بین خانواده های ایتام و نیازمندان توزیع شد.

۲) هزینه های متفرقه:
این ماه مبلغ 2,637,000 تومان بابت هزینه کلاسهای آموزش آفتاب و مهتاب پرداخت گردید.
در تاریخ 21 اسفند ماه مبلغ 800,000 تومان بابت کمک به چند خانواده نیازمند پرداخت شد.
در تاریخ 25 اسفند ماه مبلغ 525,000 تومان بابت کمک هزینه درمان و بیمارستان یکی از خانواده های تحت پوشش موسسه در قم هزینه شد.

 

قرارداد خرید و نمونه بن های عیدی