بسمه تعالی

روز جمعه 98/1/30 در مدرسه علمیه امام هادی(ع) ،جشنی به مناسبت ولادت دوازدهمین نور هدایت، مهدی موعود (عج) برگزار شد.

تعدادی از بچه های مهتاب برای همکاری و کمک به خانم فردوسی برای تزیین و آماده کردن خوراکی و … زودتر از زمان مشخص شده آمده بودند. جشن در ساعت 16و با رسیدن بچه ها شروع شد. دو نفر از بچه ها در ورودی سالن ایستاده بودند و به بچه هایی که می آمدند خوشامد میگفتند و با کیک و میوه از آن ها پذیرایی می کردند.

هنگامی که همه ی بچه های مهتاب آمدند جشن با دعای سلامتی آقا امام زمان (عج) شروع شد. سپس مجری برنامه بعد از تمام شدن دعا از خانم قربانی دعوت کرد تا آیاتی از قرآن را تلاوت کنند.خانم قربانی به همراه بچه ها سوره ی عصر را خواندند و بعد از آن سوالاتی در رابطه با این سوره از بچه ها پرسیدند. بچه ها با شور و هیجانی که داشتند به سوالات جواب میدادند و در آخر ایشان توضیحاتی در رابطه با این سوره به بچه ها دادند.

بعد از خواندن قرآن خانم جمالی دکلمه ای که در مورد امام زمان(عج) آماده کرده بودند را خواندند.سپس مسابقه ای که در مورد شکرگزاری بود توسط خانم قریبی اجرا شد. بعد از آن سرود زیبای  بچه های مهتاب 8 بود که بسیار زیبا اجرا کردند. سپس خانم جوادی به جایگاه آمدند و از بچه ها در مورده داستانی از امام زمان(عج) پرسیدند. بچه ها با شادی زیادی هر کدام میخواستند به جایگاه آمده و داستانی در مورد امام زمان(عج) بگویند که دو نفر از بچه های مهتاب داستان هایی درباره کسانی که امام زمان(عج) را در بیداری دیده بودند گفتند و در مورد داستان از تماشاچی ها سوالاتی شد و در آخر خانم جوادی نیز داستانی از این امام غایب از نظرها گفتند.بعد سرودی توسط بچه های مهتاب 9خوانده شد. بعد از آن مولودی زیبایی از امام زمان (عج) پخش شد که بچه ها با دست زدن هایشان شادی وهیجان خود را اعلام میکردند

بعد از تمام شدن مولودی خانم فردوسی با اجرای مسابقه درخت خوبی ها بچه ها را بیش از پیش به هیجان آوردند دو گروه از بچه ها به جایگاه آمده و کارهای خوبشان را بر روی برگ های درخت مینوشتند و گروهی که کارهای خوب بیشتری نوشته بودند برنده اعلام شدند. در واقع در درخت خوبی ها معمایی نهفته بود که بچه های تماشاچی باید آن را کشف می کردند. در آخر خانم فردوسی جواب معما را به بچه ها گفتند. در ادامه این مسابقه، مسابقه ای برای بچه های ابتدایی توسط خانم کریمی و خانم جوادی اجرا شد که بچه ها باید خصوصیات خود را بر روی برگه ها مینوشتند و دوستانشان حدس می زدند که این خصوصیات مربوط به کدام یک از دوستانشان هست. بچه ها با شادی و خنده این مسابقه را اجرا می کردند و در آخر به بچه ها جوایزی اهدا شد.

بعد از آن، مسابقه ی پانتومیم  بین مربیان با همکاری دانش آموزانشان برگزار شد که با کمک وهیجان و خنده بچه ها پایان یافت و بعد خانم احمدی با خواندن مولودی جشن ما را پرشورتر کردند. سپس خانم فردوسی از معلمان و مربیان بخاطر تلاش و زحمات بیشمارشان برای بچه ها تقدیر و تشکر کردند و هدایایی به آن ها اهدا کردند همچنین جوایز برندگان مسابقه نقاشی نیز داده شد و با خواندن دعای فرج برای تعجیل در ظهور آقا صاحب زمان (عج) جشن در ساعت 19:30 پایان یافت و بعد از آن  با دادن شام که قورمه سبزی بود بچه ها سوار سرویس هایشان شدند و همراه با مربی هایشان به خانه هایشان بازگشتند.

رویا محمودی