ورود به سامانه اعضاء

اگر هنوز عضو نشده‌ايد،

با تکميل فرم عضويت

با ما همراه شويد.

فراموشی رمز عبور!

بازیابی رمز عبور

اگر هنوز عضو نشده‌ايد،

با تکميل فرم عضويت

با ما همراه شويد.

ورود به سایت

متن آمار

1383

نفـر از فرشتـه‌های کوچولو تحت کفالت خيرين محترم قرار گرفته‌اند.

1397/04/02

گزارش مالی خرداد ماه ۱۳۹۷

گزارش مالی موسسه خیریه مهر امام هادی (ع) در خرداد ماه که جمعا مبلغ 118,669,000 تومان بود به شرح ذیل ارائه می گردد: الف) پرداخت حقوق ماهانه ايتام در ۲۰ خرداد ماه: مبلغ ماهيانه ایتام روز ۲۰ هر ماه در محل مدرسه امام هادی ع (تحت اشراف موسسه) پرداخت مي گردد. تمامي اين مبلغ از طرف

گزارش مالی موسسه خیریه مهر امام هادی (ع) در خرداد ماه که جمعا مبلغ 118,669,000 تومان بود به شرح ذیل ارائه می گردد:

الف) پرداخت حقوق ماهانه ايتام در ۲۰ خرداد ماه:
مبلغ ماهيانه ایتام روز ۲۰ هر ماه در محل مدرسه امام هادی ع (تحت اشراف موسسه) پرداخت مي گردد. تمامي اين مبلغ از طرف خیرین و متکفلین ایتام اهدا مي گردد.

مبلغ ماهانه ایتام در خرداد ماه 61,899,000 (شصت و یک میلیون و هشتصد و نود و نه هزار) تومان بود.

تعداد فرشتگان کوچک در این ماه، 1049 نفر در قالب 1723 پرونده بود.
» ۷۳۴ کودک در قالب 1108 پرونده از شهر قم
» 315 کودک در قالب 615 پرونده از مناطق محروم قلعه گنج و رودبار کرمان

در ماه قبل (اردیبهشت ماه) اين مبلغ  ۶۱,۱۱۴,۰۰۰ (شصت و یک میلیون و صد و چهارده هزار) تومان بود که به ۱۷۰۸ پرونده از ايتام عزيز توزیع گرديد.

این ماه تعداد 19 پرونده از ایتام توسط خیرین جدید مورد کفالت قرار گرفتند. همچنین 4 پرونده کفالتشان توسط خیرین تمدید نشد که این پرونده ها به خیرین جدید واگذار می گردد.

ميزان پایه حقوق هر يک از اين عزيزان مبلغ ۳۰,۰۰۰ تومان مي باشد که البته براي برخي بنا به واريز هاي متکفلين ممکن است بيشتر نيز باشد ضمن اینکه بعضی از خانواده ها هم که نیازمندی بیشتری دارند در قالب دو پرونده برای خیرین ارسال می شوند. با توجه به اینکه هر یک از خیرین کودکی بنام خود دارد و موسسه خود را ملزم می داند تا به تمام بچه ها ماهیانه را پرداخت نماید از دوستان تقاضا می کنیم که پرداختهای ماهانه را به شکل منظم انجام دهند. همچنین دوستانی که توان و استطاعت مالی لازم را دارند می توانند مبالغ بیشتری را تحت عنوان کمک به کسری های حساب ایتام واریز و شرح آن را  از طریق شماره پیامک ۵۰۰۰۲۳۰۰ به ما اعلام دارند.

این ماه در حساب ایتام کسری بوجود نیامد. از دوستان تقاضا می کنیم در صورتی که امکان ادامه پرداختها را ندارند به ما اطلاع دهند تا پرونده هایشان به خیرین دیگر واگذار شود.

 

ب) اجرای طرح ضیافت افطار برای ایتام و نیازمندان
با عنایت خداوند متعال و کمک همیاران عزیز طرح ضیافت افطار امسال برای فرشته های کوچولو در شهر قم و مناطق محروم قلعه گنج و رودبار کرمان انجام شد. در این برنامه برای تمام خانواده های تحت پوشش موسسه ارزاق اهدا گردید.

ماه مبارک رمضان امسال جمعا مبلغ 50،400،000 تومان ارزاق برای خانواده ها تهیه و توزیع شد. (مبلغ سال گذشته 51,000,000 تومان بود).

طبق قرارداد با فروشگاه زنجیره ای جانبازان در شهر قم مبلغ 45,900,000 (چهل و پنج میلیون و نهصد هزار) تومان بن خرید مواد غذایی تهیه شد. علاوه بر این به مبلغ 4,500,000 (چهار میلیون و پانصد هزار) تومان در قالب همین طرح برنج تهیه شد و در مناطق محروم قلعه گنج و رودبار کرمان توزیع شد.

مطمئنا نیت خیر شما عزیزان باعث شادی دل کودکان و قوت قلب خانواده ها شده است، انشالله خداوند از همگی قبول بفرماید. خیریه مهر امام هادی ع (ماه) نیز از همه همیاران, خیرین و شرکت محترم حصین که مبلغ 23 میلیون تومان از این طرح را تامین نمود و در شادی دل فرشتگان زمینی نقش داشتند تشکر می نماید.

در ذیل گزارش تصاویر فاکتورهای خرید و بن اهدایی درج گردیده است.

 

ج) هزینه های متفرقه موسسه
مبلغ 6,370,000 تومان صرف هزینه های غیر جاری موسسه گردید که شرح مصرف آن به صورت زیر است:

۱) قربانی:
این ماه جمعا مبلغ 2,700,000 تومان جهت قربانی 5 گوسفند هزینه شد که همگی در مناطق محروم جنوب کرمان ذبح شدند و در انتها گوشت آن بین خانواده های ایتام و نیازمندان توزیع شد.

۲) هزینه های متفرقه:
۱) در تاریخ  20 خرداد ماه مبلغ 1,200,000 تومان از سهم سادات بابت کمک به خانواده های سادات نیازمند پرداخت شد.
۲) در تاریخ 22 خرداد ماه مبلغ 300,000 تومان بابت کمک به خانواده های نیازمند پرداخت گردید.
۳) در تاریخ 30 خرداد ماه مبلغ 2,170,000 تومان بابت تهیه لوازم خانگی شامل دو دستگاه کولر، یک دستگاه یخچال و یک دستگاه لباسشویی برای خانواده های نیازمند هزینه و پرداخت گردید.

نظرات کاربران (1 نظر)

ثبت و ارسال نظر

بستن فرم

  1. علیرضا معظمی

    تیر 6, 1397

    احسنت. اجرکم عندالله

    پاسخ