حقوق ماهیانه ايتام در بيستم اسفند ماه  سال 1392 به شرح ذيل  پرداخت گرديد:
مبلغ ماهيانه ایتام روز 20 هر ماه در محل مدرسه  امام هادی ع (تحت اشراف  موسسه) پرداخت مي گردد. تمامي اين مبلغ از طرف خیرین و متکفلین ایتام اهدا مي گردد. اين مبلغ در اسفند ماه (67,870,000)شصت و هفت میلیون و هشتصد و هفتاد هزارتومان بود که در ميان 11177 نفر از اين عزيزان تقسيم گرديد.

 

 

ميزان پایه حقوق هر يک از اين عزيزان مبلغ 30,000 تومان مي باشد که البته براي برخي بنا به واريز هاي متکفلينممکن است بيشتر نيز باشد.در ماه قبل(بهمن ماه) اين مبلغ 60,025,000 (شصت میلیون و بیست و پنج هزار تومان)بود که در ميان 1113 نفر از ايتام عزيز تقسيم گرديد. با توجه به اینکه هر یک از خیرین کودکی بنام خود دارد و موسسه خود را ملزم می داند تا به تمام بچه ها ماهیانه را پرداخت نماید از دوستان تقاضا می کنیم که پرداختهای ماهانه را به شکل منظم انجام دهند .همچنین  دوستانی که توان و استطاعت مالی لازم را دارند می توانند مبالغ بیشتری را تحت عنوان کمک به کسری های حساب ایتام واریز  و شرح آن را  از طریق شماره پیامک50002300 به ما اعلام دارند.دوستانی هم که  امکان ادامه همکاری با موسسه را ندارند نیز از طریق همین شماره پیامک به ما اطلاع دهند تا کودکشان به خیرین دیگر واگذار شود.

همچنین طرح اهدا  عیدی بچه ها نیز در  همین روز اجرا شد که گزارش آن بزودی در سایت الصاق می گردد.

اجرای اولین گام از طرح یار مهربان:
طرح یار مهربان(اهدا کتاب به ایتام) که چندی قبل  فراخوان آن در سایت گذاشته شده بود اجرا شد.انشالله موسسه سعی می کند بطور مستمر و هر چند ماه یکبار کتابهایی به فرشته های کوچک اهدا نماید. از نظر ما این طرح برای ارتقا سطح فرهنگی بچه ها بسیار موثر است و با توجه به دیدگاه مثبتی که ایتام نسبت به موسسه دارند اهدا کتاب به آنها می تواند مکمل خوبی به جهت تربیتی برای این عزیزان باشد. در انتخاب این کتاب ها سعی شده  دقت نظر شود و کتابهای متنوع و مناسبی انتخاب و خریداری شود.خیرین عزیز نیز در صورتیکه کتابهای مفیدی مد نظرشان  می باشد ,می توانند به ما معرفی کنند تا از آنها نیز برای ایتام خریداری شود.
همچنین برای مشارکت مالی و تامین هزینه های خرید های بعدی نیز می توانید از طریق درگاه  پرداخت سایت و یا شماره کارت 6104337770021002 اقدام نمایید.لطفا  در صورت مشارکت پس از واریز مبلغ ,شرح آن را به 50002300 پیامک نمایید.

به اشتراک بگذارید