از ایده های بسیار عالی همکاری خیریه‌ها با دانشگاه می‌باشد. دانشجوها نگاهشان به خیریه، انسانی و فارق از مسایل سیاسی یا منافع اجتماعی هست.
برای کودکان نیز با توجه به اینکه غالباً در خانواده‌هایی آسیب دیده رشد کرده اند؛ مفید است که با محیط دانشگاه از دریچه تفریح و محبت مرتبط شوند و این بر ارزشها و خط مشی آنها برای زندگی آینده تأثیرگذار است.
۲۱ اردیبهشت ماه امسال هم دانشکده تربیت بدنی دانشگاه قم ۳۰ دختر خانم زیر ۱۲ سال از موسسه ماه را برای اردوی یک روزه دعوت کردند.
واضح  بود که دانشجویان از صمیم قلب برای بچه‌های ما برنامه‌ای شیرین ترتیب داده بودند.

پس از آنکه به دانشگاه رسیدیم دانشجویان با اهدا گل به ما خوش آمد گویی کردند و سپس با آبمیوه و کیک از دختر خانم‌ها پذیرایی شد.
بعد از آن، یکی از خاله‌ها گفت فرشته ها چشماتون را ببندید و دو تا از خاله ها که  لباسهایی بشکل خرس و خرگوش پوشیده بودند آمدند و دست همه را گرفتند تا به سالن ورزش بروند.
آنجا بچه ها وسط بازی، هفت سنگ، بشین پاشو، پرتاب توپ در سبد و .. بازی کردند.
و بعد با خوردن یک بستنی، خستگی بچه ها در رفت.
سپس همه به سالن دیگری رفتیم. آنجا خاله های مهربون به بچه‌های ما پک لوازم التحریر دادند تا حس و حالشون را از اون روز نقاشی کنند.
بعد از آن برای دختر خانم‌ها حرکات نمایشی ورزشی ووشو اجرا شد که همه سر ذوق آمده بودند. سپس دانشجویان عزیز به کودکان هدایایی اهدا کردند. وقت نهار شده بود. نهار پیتزا بود که همه مخصوصاً بچه ها خیلی دوست دارند.
روز بسیار خوبی هم برای کودکان و هم دانشجویان بود و شاید بسیاری از افراد این روز را تا آخر عمر فراموش نکنند.