با توجه به نزديک شدن روزهاي آغازين سال نوي تحصيلي طرح  اهداي لوازم التحرير به ايتام تحت پوشش موسسه مهر امام هادي (عليه السلام) در تاريخ 200 شهريور ماه اجرا گرديد. سعي ما بر اين بود که در خريد لوازم التحرير بچه ها از برند های زيبا و خوب بازار انتخاب کنيم.البته لازم بذکر است که قیمتها امسال نسبت به سال قبل حداقل بین 50 تا 1000درصد افزایش داشته است ولی سعی بر این بود تا از نظر تعداد و کیفیت همانند سال قبل باشد.
از نکات قابل ذکر اینست که بخشی از  هزینه خرید  لوازم التحریر از  وجوهات شرعی واصله از طرف برخی دوستان پرداخت شده است.
امسال تعداد 200 بسته لوازم التحریر برای بچه های رده تحصیلی ابتدایی و 400 بسته لوازم التحریر برای بچه های رده سنی راهنمایی و دبیرستان اهدا گردید. هزینه کل خرید 5,613,000 تومان شد.(سال قبل 3 میلیون تومان).در اینجا موسسه مهر امام هادی (ع) از دوستانی که با همراهی خود در این طرح به ما  در اجرای ان کمک کردند  تشکر می کند.همچنین از جناب آقای مجد نیز که هم در فروش محصولات هوای بچه ها را  داشتند تشکر به عمل می آید. شايد چيزي با ارزش تر از نگاه زيباي اين فرشته هاي کوچولو که حاکي از عمق تشکر کودکانه ايشان است, در دنيا نتوان يافت .

ما اين نگاه را به تمامي دوستاني که در اين طرح تا کنون سهمي داشته اند هديه مي کنيم.از طرح های بعدی موسسه برای بچه ها تهیه کتاب برای رده های سنی کودکان و نوجوانان در قالب طرح یار مهربان است.انشالله در اینده نزدیک شرح کامل این طرح در سایت الصاق خواهد شد

گزارش طرح بوی ماه مهر در سال 1391

تصاوير مربوط به فاکتور  خريد طرح بوي ماه مهر-20/شهريور/1392- و لوازم التحرير خريداري شده:

به اشتراک بگذارید