حقوق ماهیانه
 ايتام در بيستم مرداد ماه  سال 1392 بشرح ذيل در محل ساختمان موسسه مهر امام هادي(ع) پرداخت گرديد:
مبلغ ماهيانه ایتام روز 20 هر ماه در محل ساختمان موسسه پرداخت مي گردد. تمامي اين مبلغ از طرف خیرین و متکفلین ایتام اهدا مي گردد. اين مبلغ در مرداد ماه 60,260,000 (شصت میلیون و دویست و شصت هزار تومان) بود که در ميان 1045 نفر از اين عزيزان تقسيم گرديد.
ميزان پایه حقوق هر يک از اين عزيزان مبلغ 30,000 تومان مي باشد که البته براي برخي بنا به واريز هاي متکفلينممکن است بيشتر نيز باشد. در ماه قبل(تیر ماه) اين مبلغ 58,030,000 (پنجاه و هشت میلیون و سی هزار تومان) بود که در ميان 972 نفر از ايتام عزيز تقسيم گرديد. با توجه به اینکه هر یک از خیرین کودکی بنام خود دارد و موسسه خود را ملزم می داند تا تمام پرداختها را انجام دهد از تمام دوستان تقاضا می کنیم که در پرداختهای ماهانه نظم بیشتری مبذول دارند همچنین  دوستانی که توان و استطاعت مالی لازم را دارند می توانند مبالغ بیشتری را تحت عنوان کمک به کسری های حساب ایتام واریز  و شرح انرا  از طریق شماره پیامک50002300 به ما اعلام دارند.

نکته ای درمورد کسری این ماه:
این ماه مبلغ تقریبی 3,000,000تومان در حساب ماهانه ایتام کسری آمد.به همین دلیل ما از همه دوستان خواهش می کنیم تا در پرداخت منظم ماهانه دقت بیشتری داشته باشند.همچنین اگر برخی از دوستان در حال حاضر قادر به ادامه تکفل کودکشان نیستند هیچ ایرادی ندارد.کافیست تا مراتب آنرا به ما اطلاع دهند تا پرونده کودکشان را برای خیرین جدید ارسال کنیم تا به این وسیله در  حساب موسسه نیز کسری ایجاد نشود.

چند خبر دیگر:
در ماه رمضان امسال مبلغ 12,800,000تومان بن  موادر غذایی تحت عنوان  ضیافت افطاری ایتام  اهدا گردید.در ابتدا ما یک چک 10,000,000تومانی خرید داشتیم.ولی در انتهای طرح با توجه  به واریز دوستان ,در ودیعه دوم خرید مبلغ 2,800,000تومان دیگر نیز  تهیه شد.در همین جا از تمام دوستانی که در این طرح مشارکت داشتند  تشکر می شود.

ساخت فیلم یتیم در مرحله استوری برد  بسر می برد و امیدواریم بزودی اخبار خوبی نسبت به ساخت این انیمیشن  برای شما داشته باشیم.همچنین اخباری از این انیمیشن در روزنامه همشهری , ایران و سایت خبر سینما به انتشار رسیده است.

در حال اجرای طرحی برای هدیه  کتاب روز حسین(ع) در ایام محرم هستیم. برای این موضوع  دوستانی که احیانا  در برخی هیاتها ,ادارات  و شرکتها دارای ارتباطاتی هستند , می توانند با تماس با موسسه, مقدمات خرید و اهدای تعدادی از  کتاب روز حسین را به عنوان  هدیه به کارمندان و اعضای آن مجموعه ها  انجام بدهند.

به اشتراک بگذارید