به پیشنهاد یکی از خیرین که چندی پیش به موسسه آمده بودند؛ تصمیم بر این شد که ایشان برای تعدادی از بچه ها کلاس آموزش طراحی سایت بگذارند و در انتهای دوره به مرحله ای رسیده باشند که به مهارت کامل دست پیدا کنند تا بتوانند خودشان سایت طراحی کنند و سفارش کار بگیرند. 

برای شروع کار، تعداد زیادی از بچه های کلاس های مهتاب(۱۶ سال به بالا) که از این کلاس آموزشی باخبر شده بودند جهت شرکت در این کلاس ها ثبت نام کردند.

از آنجایی که تعداد داوطلبین زیاد بود قرار بر این شد که دبیر کلاس طراحی سایت، خودشان به شخصه از بین این بچه‌ها افراد مستعد را انتخاب کنند.

به همین منظور در روز پنجشنبه ۱۰ مهر ماه، بچه‌ها از مکان های مختلف گروه بندی شدند و در ساعت مقرر همراه با رعایت پروتکل بهداشتی در کلاس حضور پیدا کردند. پس از آزمون تعداد ۷ نفر از این بچه ها جهت شرکت در این دوره انتخاب شدند.

قرار بر این شد که کلاس آموزشی مورد نظر، هر جمعه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار شود.

رقیه یکی از کسانی که در این آزمون قبول شده است می گوید: 

انگیزه و هدفش اش از شرکت در این کلاس، یادگیری و همینطور درآمد زایی از طریق این مهارت برای خرج دانشگاهش می باشد و موفیقت در آن بستگی به تلاش خود فرد برای یادگیری دارد. او می گوید این کلاس ها مورد تایید خانواده ام هست و خود خانواده هم مشوق من برای شرکت در این کلاس ها می باشد و هم اینکه بخاطر شرایط کنونی وجود بیماری کرونا، چون تعداد بچه هایی که در این کلاس‌ها پذیرفته می شوند کم بوده و فاصله اجتماعی هم رعایت می شود خیالم هم راحت است.