بسمه تعالی

در جمعه ۲۶ اردیبهشت جشنی به مناسبت ولادت امام حسن (ع)، کریمه اهل بیت در مدرسه علمیه امام هادی (ع) برای بچه های کلاس های مهتاب به صرف افطاری برگذار شد که از ساعت ۱۹ الی ۲۱ به طول انجامید. عده ای از بچه های مهتاب برای همکاری در تدارکات جشن، زودتر به مدرسه علمیه امام هادی (ع)  آمده بودند و با همکاری یکدیگر بسته های افطاری را برای دوستانشان آماده می کردند.

در ساعت ۱۹ مهمانان عزیز یکی پس از دیگری وارد شدند و با نظم در گوشه ای  نشستند. مراسم با صوت زیبای قرآن توسط خانم حسینی شروع شد وسپس مجری با عرض سلام و تبریک عید از یکی از بچه های مهتاب 8 خواست تا دکلمه ی زیبایش که درباره ی امام حسن (ع) بود را بخواند. پس از آن مولودی خوان  شروع به مفرح کردن مجلس کرد و بچه ها با شادی با مولودی خوان همکاری می کردند. سپس سوالاتی از بچه ها پرسیده شد و به کسانی که درست پاسخ دادند جوایزی اهدا شد.

بیست دقیقه قبل از اذان مولودی به پایان رسید و خانم جوادی عزیز آمدند و دعای فرج را خواندند و دعا کردند. سپس بچه ها به صف نشستند برای صرف افطاری. بعد از صرف افطاری هم راس ساعت ۲۱ مراسم به اتمام رسید و بچه ها به طرف سرویس هایشان رفتند.

فاطمه مبارز