با توجه به نزديک شدن روزهاي آغازين سال نوي تحصيلي طرح اهداي لوازم التحرير به ايتام تحت پوشش موسسه مهر امام هادي (ع) در تاريخ 20 شهريور ماه اجرا گرديد. سعي ما بر اين بود که در خريد لوازم التحرير بچه ها از برند های زيبا و خوب بازار انتخاب کنيم و تلاش کردیم تا از نظر کیفیت و زیبایی همان گونه ای باشد که برای بچه های خودمان لوازم التحریر خریداری می کنیم.
امسال تعداد 550 بسته لوازم التحریر برای بچه های رده تحصیلی ابتدایی و 550 بسته لوازم التحریر برای بچه های رده سنی راهنمایی و دبیرستان اهدا گردید. همچنین 120 بسته از لوازم التحریر ها برای بچه های قلعه گنج ارسال گردید.

 مبلغ کل خرید موسسه 13,080,000 تومان بود (سال قبل 14,283,000 تومان) و نکته جالب در خرید امسال تهیه 470 عدد جامدادی نمد دوزی شده بود که بچه های کارگاه نمد دوزی موسسه تولید کردند و هر کدام از آنها 4000 تومان از بچه ها خریداری گردید.

 مبلغ 5,000,000 تومان نیز شرکت محترم حصین در خرید لوازم التحریر ها مشارکت داشتند. همچنین فروشگاه مجد نیز تخفیف مناسبی را در خرید به موسسه لحاظ کرد که در تصویر فاکتور ها قابل مشاهده است.

 در اینجا موسسه مهر امام هادی (ع) از دوستانی که با همراهی خود در این طرح در اجرای آن کمک کردند تشکر می کند. شايد چيزي با ارزش تر از نگاه زيباي اين فرشته هاي کوچولو که حاکي از عمق تشکر کودکانه ايشان است، در دنيا نتوان يافت. ما اين نگاه را به تمامي دوستاني که در اين طرح تا کنون سهمي داشته اند هديه مي کنيم.

 گزارش تصویری اهدای لوازم التحریر در طرح بوی ماه مهر ـ شهريور 1395 
گزارش تصويري اهداي لوازم التحرير در طرح بوي ماه مهر ـ شهريورماه 1394 

گزارش تصويري اهداي لوازم التحرير در طرح بوي ماه مهر – شهريورماه 1393

گزارش تصويري اهداي لوازم التحرير در طرح بوي ماه مهر-شهريورماه 1392 
گزارش تصويري اهداي لوازم التحرير در طرح بوي ماه مهر-شهريورماه 1391

گزارش (تکميلي)تصويري اهداي لوازم التحرير در طرح بوي ماه مهر-شهريورماه 1390 

تصاوير مربوط به فاکتورها و لوازم التحرير خريداري شده: