حقوق ماهیانه ايتام در بيستم آذر ماه سال 1393 به شرح ذيل  پرداخت گرديد:
مبلغ ماهيانه ایتام روز 20 هر ماه در محل مدرسه  امام هادی ع (تحت اشراف  موسسه) پرداخت مي گردد. تمامي اين مبلغ از طرف خیرین و متکفلین ایتام اهدا مي گردد. مبلغ ماهانه ایتام در آذرماه59,350,000 (پنجاه و نه میلیون و سیصد و پنجاه  هزار) تومان بود که به 1171 نفر از اين فرشته گان کوچک تقدیم گرديد. این ماه تعداد 17 نفر از ایتام توسط خیرین جدید مورد کفالت قرار گرفتند. همچنین 23 نفر از خیرین عزیز نیز پرونده کودک خود را واگذار و کفالت  ایتام خود را تمدید نکردند.

 

ميزان پایه حقوق هر يک از اين عزيزان مبلغ 30,000 تومان مي باشد که البته براي برخي بنا به واريز هاي متکفلينممکن است بيشتر نيز باشد. در ماه قبل (آبان ماه) اين مبلغ 60,509,000 (شصت میلیون و پانصد و نه هزارتومان)  بود که در ميان 1177 نفر از ايتام عزيز توزیع گرديد. با توجه به اینکه هر یک از خیرین کودکی بنام خود دارد و موسسه خود را ملزم می داند تا به تمام بچه ها ماهیانه را پرداخت نماید از دوستان تقاضا می کنیم که پرداختهای ماهانه را به شکل منظم انجام دهند. همچنین  دوستانی که توان و استطاعت مالی لازم را دارند می توانند مبالغ بیشتری را تحت عنوان کمک به کسری های حساب ایتام واریز  و شرح آن را  از طریق شماره پیامک 50002300 به ما اعلام دارند. دوستانی هم که  امکان ادامه همکاری با موسسه را ندارند نیز از طریق همین شماره پیامک به ما اطلاع دهند تا کودکشان به خیرین دیگر واگذار شود.

همچنین این ماه  در حساب ماهانه ایتام کسری نداشتیم و از همه دوستان بابت همکاری در این مورد متشکریم.

 

سه خبر
الف:همزمان با پرداخت ماهانه چهار عنوان کتاب (مجموعا 157 جلد) به کودکان اهدا گردید. البته به هر کودک یک جلد کتاب اهدا شد.متاسفانه کتابهایی که مناسب با ایام عزاداری باشد کم داشتیم و به اهدا همین تعداد کتاب بسنده شده و انشالله در ماههای بعدی تعداد بیشتری کتاب اهدا خواهد شد.

ب:بعد از همایش (سفیران مهربانی) در شهریور ماه امسال مقرر شد تا برای ایتام کلاسهایی در جهت ایجاد ارتباط صمیمانه و آمورزش و پرورش کودکان دایر شود.تا کنون با کمک خداوند و همت مربیان خیرخواه پنج کلاس برای حدد پنجاه نفر از فرشته های کوچک دایر گردیده است.انشالله بزودی گزارشهای زیبا و کاملی از روند شکل گیری و ادامه کلاسها برایتان ارایه خواهیم کرد.

ج:بر اساس پیشنهاد برخی از خیرین تصمیم گرفته ایم تقویم رو میزی برای تبلیغات موسسه چاپ کنیم.البته در مورد تقویم مهمترین موضوع توزیع آن است .با توجه به این موضوع,دوستان می توانند به تعداد مد نظرشان تقویم رومیزی سفارش دهند تا برایشان چاپ . ارسال شود.برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با شماره تلفن 9121510429 تماس حاصل فرمایید.

یک درخواست  مهم:
موسسه نیازمند  مربی برای توسعه تعداد کلاسها است.با توجه به اینکه فعلا کلاسها تنها برای دختر خانمها برگزار می شود از خانمهایی که ساکن قم هستند و علاقمندند به عنوان مربی برای کلاسها وقت بگذارند در خواست می شود با شماره تلفن9121510429تماس حاصل فرمایند.

 

به اشتراک بگذارید