به دعوت تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم در روز ولادت حضرت فاطمه(س)، قرار بر این شد که بچه های تحت پوشش موسسه (۳۱ نفر از آقا پسرها و ۲۱ نفر از دختر خانم های زیر۱۲ سال) به همراه مربیان و آقای محقق به این دانشگاه بریم.

ساعت ۹ صبح اتوبوس به سمت دانشگاه حرکت کرد. بچه ها با شادی باهم سرود می خواندند و پانتومیم بازی می کردند تا اینکه به دانشگاه رسیدیم.
دانشجویان به استقبال بچه ها آمدند و آنها را به سمت سالن آمفی تئاتر هدایت کردند.
در ابتدای مراسم، مجری برنامه با لحنی بچگانه شروع به خواندن شعر های کودکانه کرد. بچه ها نیز با خوشحالی دست می زدند و پاسخ می دادند.

سپس مسابقه های جالبی برای بچه ها برگزار شد و در پایان مسابقه به آن ها کتاب داستان هدیه داده شد.
بعد از پایان مسابقه، دانشجویان، دختر خانم ها را به کلاس جشن مهر مادری همراهی کردند.
در این کلاس ها بچه ها مشغول داستان گویی، نقاشی، کاردستی، خمیر بازی و نمد دوزی و لی لی بازی بودند  و آقا پسرها نیز برای تفریح و پذیرایی به همراه مربیشان به زمین فوتبال و سالن تنیس رفتند.
گروهی از بچه ها مشغول نقاشی کشیدن بودن و در آخر، دانشجویان عزیز نقاشی های بچه ها را روی یک ریسه نصب کرده و در کلاسشان یادگاری گذاشتند.
گروهی دیگر از بچه ها نیز همراه خاله مهسا(یکی از دانشجویان) با خمیر بازی حیوانات قشنگی درست کردند و خاله مهسا نیز با لحنی کودکانه با حیواناتی که بچه ها درست کرده بودند نمایش اجرا می کرد.
پس از پذیرایی از بچه ها با نسکافه و کیک و خواندن نماز، مولودی بمناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا خوانده شد و دوباره از بچه ها با کیک و چای پذیرایی شد. بعد از پذیرایی، بچه ها با خوشحالی با هم عکس دست جمعی گرفتند.
ساعتی از ظهر گذشته بود و برنامه ها نیز پایان یافته بودند. هنگام خارج شدن بچه ها از نمازخانه، دانشجویان عزیز به دختر خانم ها لوازم التحریر و بادکنک و به پسران توپ هدیه دادند.
سپس با بچه ها خداحافظی کرده و آن ها را همراه با پذیرایی ناهار به سمت ماشین برای بازگشت به خانه هایشان بدرقه کردند.