حقوق ماهیانه ايتام در بيستم مردادماه سال 1395 به شرح ذيل  پرداخت گرديد:
مبلغ ماهيانه ایتام روز 20 هر ماه در محل مدرسه امام هادی ع (تحت اشراف موسسه) پرداخت مي گردد. تمامي اين مبلغ از طرف خیرین و متکفلین ایتام اهدا مي گردد. مبلغ ماهانه ایتام در مردادماه72,420,000 (هفتاد و دو میلیون و چهارصد و بیست هزار) تومان بود که به 1423 نفر از فرشتگان کوچک تقدیم گرديد. این ماه تعداد 44 نفر از ایتام توسط خیرین جدید مورد کفالت قرار گرفتند. همچنین 22 پرونده کفالتشان توسط خیرین تمدید نشد که این پرونده ها به خیرین جدید واگذار می گردد.
ميزان پایه حقوق هر يک از اين عزيزان مبلغ 30,000 تومان مي باشد که البته براي برخي بنا به واريز هاي متکفلينممکن است بيشتر نيز باشد. در ماه قبل (تیر ماه) اين مبلغ 71,830,000 (هفتاد و یک میلیون و هشتصد و سی هزار)تومان بود که به 1401 نفر از ايتام عزيز توزیع گرديد. با توجه به اینکه هر یک از خیرین کودکی بنام خود دارد و موسسه خود را ملزم می داند تا به تمام بچه ها ماهیانه را پرداخت نماید از دوستان تقاضا می کنیم که پرداختهای ماهانه را به شکل منظم انجام دهند. همچنین دوستانی که توان و استطاعت مالی لازم را دارند می توانند مبالغ بیشتری را تحت عنوان کمک به کسری های حساب ایتام واریز و شرح آن را  از طریق شماره پیامک 50002300 به ما اعلام دارند.

به حول و قوه الهی و همیاری خیرین عزیز اين ماه در حساب ايتام كسري ايجاد نشد. از دوستان تقاضا می کنیم در صورتی که امکان ادامه پرداختها را ندارند به ما اطلاع دهند تا پرونده هایشان به خیرین دیگر واگذار شود.

 

اخبار این ماه
1) ذبح گوسفند قربانی:
در این ماه تعداد 4 عدد گوسفند قربانی از طرف خیرین ذبح گردید که دو عدد به نیت عقیقه و دو عدد دیگر به نیت نذر بود، و گوشت آن بین خانواده های نیازمند توزیع گردید.

2) تهیه جهیزیه:
با عنایت خداوند متعال توانستیم برای یک زوج جوان جهیزیه ای به ارزش دو میلیون تومان تهیه کنیم. روال کار به این صورت است که با یک بنیاد خیریه ازدواج که اقلام جهیزیه را مستقیما از کارخانه و با تخفیف تهیه میکنند توافق کردیم و این زوج جوان اقلام مورد نیازشان را به انتخاب خودشان از این بنیاد خریداری نمودند.

3) کمک هزینه رهن منزل:
مبلغ دو میلیون تومان کمک هزینه رهن منزل یک خانواده از سادات محترم در منطقه جمکران به ایشان پرداخت شد.

4) کمک هزینه سفر به مشهد مقدس:
یکی از خیرین با تقبل هزینه سفر مشهد خانواده تحت پوشش خود مبلغ یک میلیون و صد هزار تومان به این خانواده برای این سفر معنوی پرداخت کردند. این خانواده پس از چهار سال به این سفر معنوی مشرف شدند.

5) کمک هزینه خرید کولر:
یک دستگاه کولر برای یکی از خانواده های تحت پوشش موسسه تهیه و برای ایشان ارسال گردید.

 

به اشتراک بگذارید