حقوق ماهیانه ايتام در بيستم بهمن ماه سال 1394 به شرح ذيل  پرداخت گرديد:
مبلغ ماهيانه ایتام روز 20 هر ماه در محل مدرسه  امام هادی ع (تحت اشراف  موسسه) پرداخت مي گردد. تمامي اين مبلغ از طرف خیرین و متکفلین ایتام اهدا مي گردد. مبلغ ماهانه ایتام در بهمن ماه69,065,000 (شصت و نه میلیون و شصت و پنج هزار) تومان بود که به 1357 نفر از اين فرشتگان کوچک تقدیم گرديد. این ماه تعداد 19 نفر از ایتام توسط خیرین جدید مورد کفالت قرار گرفتند. همچنین 24 پرونده کفالتشان توسط خیرین تمدید نشد که در این صورت این پرونده ها به خیرین جدید واگذار می گردد.

ميزان پایه حقوق هر يک از اين عزيزان مبلغ 30,000 تومان مي باشد که البته براي برخي بنا به واريز هاي متکفلينممکن است بيشتر نيز باشد. در ماه قبل (دی ماه) اين مبلغ 70,075,000 (هفتاد میلیون و هفتاد و پنج هزار) تومان بود که به 1362 نفر از ايتام عزيز توزیع گرديد. با توجه به اینکه هر یک از خیرین کودکی بنام خود دارد و موسسه خود را ملزم می داند تا به تمام بچه ها ماهیانه را پرداخت نماید از دوستان تقاضا می کنیم که پرداختهای ماهانه را به شکل منظم انجام دهند. همچنین دوستانی که توان و استطاعت مالی لازم را دارند می توانند مبالغ بیشتری را تحت عنوان کمک به کسری های حساب ایتام واریز و شرح آن را  از طریق شماره پیامک 50002300 به ما اعلام دارند.
اخبار این ماه
1) فراخوان جهت جبران کسری ماهانه:
با توجه به اینکه هر ماه در حساب ماهانه ایتام کسری بوجود می آید، خیرینی که مایلند می توانند برای جبران این کسری به ازای هر کودک مبلغ 5000 تومان بیشتر واریز کنند و در پیامک خود به سامانه 50002300 قید کنند که این مبلغ جهت کسری ماهانه می باشد.

2) شرکت در بازارچه بازار سفید:
در تاریخ 12 لغایت 14 بهمن محصولات موسسه توسط آقای هدایتی مهر (مسئول بخش اشتغال موسسه) در بازارچهبازار سفید عرضه شد. این بازارچه در تالار پذیرایی ستاره بلوار به آدرس بلوار کشاورز، بعد از خیابان 166 آذر، جنب سینما برگزار گردید. تصاویر این بازارچه در انتهای گزارش آمده است.

3) برگزاری مسابقه سالانه نقاشی موسسه:
طبق سنوات گذشته در دی ماه اطلاعیه مسابقه سالانه نقاشی ایتام ( با موضوع آزاد) اعلام گردید و کودکان یک ماه فرصت داشتند تا نقاشیهای خود را برای موسسه بیاورند. در حال حاضر تمامی نقاشیها  بدست موسسه رسیده است. به تمام کسانی که در این مسابقه شرکت می کنند بن خرید پوشاک در قالب طرح عیدی برای همه اهدا می گردد. همچنین به 5 نقاشی برتر که از طریق نظرسنجی اینترنتی انتخاب می گردند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

به اشتراک بگذارید