با عنایت خداوند متعال و کمک دوستان عزیز طرح ضیافت افطاری در روز 20 تیر ماه همزمان با اهدا حقوق ماهیانه ایتام به این عزیزان اجرا گردید.در برنامه ضیافت افطاری برای حدود 1163نفر از ایتام تحت پوشش (که تقریبا 550 خانواده می شوند) بن تهیه ارزاق اهدا گردید.
بن ها طبق قرار دادی با فروشگاه زنجیره ای جانبازان در شهر قم خریداری گردید. با این بن ها تنها امکان خرید مواد غذایی وجود داشته است. مجموع بن های خریداری شده در امسال مبلغ( 25,625,000)بیست و پنج میلیون و ششصد وبیست و پنج هزار تومان بود. (سال گذشته مبلغ خریداری شده 12,800,000تومان بود). خرید بن ها در 2 مرحله انجام شد.ابتدا مبلغ (20500000)بیست میلیون و پانصد هزار تومان بن خریداری شد که در بیستم تیر ماه همزمان با اهدا حقوق ماهانه ایتام به این عزیزان تقدیم گردید. سپس در تاریخ 25 تیر ماه نیز مبلغ (5125000)پنج میلیون و یکصد و بیست و پنج هزار تومان دیگر بن خریداری و بین دیگر خانواده های ایتام اهدا گردید. پنج میلیون تومان از مبلغ بن ها از طریق وجوهات شرعی خیرین  تامین گردید.

همچنین 80 بسته شامل 5 کیلو برنج، یک عدد روغن، 1بسته عدس، یک بسته شکر، 2.5 کیلو خرما، ماکارونی و چای از طرف یکی از خیرین عزیز اهدا گردید. این اقلام  پس از انتقال به موسسه بسته بندی و به درب منزل خانواده ها برده شد. تصاویر آن را در ذیل مشاهده می فرمایید.

در ذیل فاکتورهای خرید درج گردیده است.

دو تا از دوستان نیز دو عدد گوسفند را نذر ایتام کرده بودند که پس از ذبح در بسته های یک کیلو گرمی به درب منازل ایتام برده و اهدا گردید.

دراینجا جا دارد تا موسسه از  شرکت محترم حصین و تمامی دوستانی که در اجرای طرح ضیافت افطار و شاد کردن دل این فرشتگان  الهی نقش داشتند تشکر کند.

به اشتراک بگذارید