بسمه تعالی

با کمک مشترکین و اعضای موسسه در روز ۲۰ اسفند ماه همراه با اهدا ماهیانه ایتام عیدی فرشته های کوچک موسسه نیز به ایشان اهدا گردید. امسال حدود ۱۰۰۰ نقاشی از طرف بچه ها برای مسابقه ارائه شد و با توجه به مشارکت مالی اعضای موسسه،  ما این توانایی را پیدا کردیم تا برای همه شرکت کنندگان در مسابقه بعنوان جایزه و عیدی هدیه ای ناقابل اهدا کنیم. جوایز امسال بن خرید بود تا بچه ها  از حق انتخاب و لذت خرید برخوردار شوند.

همچنین به پنج نفر از برگزیدگان این مسابقه که در نظر سنجی اینترنتی توسط بازدیدکنندگان سایت انتخاب شده بودند جایزه ویژه ای اهدا خواهد شد. تصاویر نقاشی های برگزیده در انتهای گزارش خواهد آمد. برای مشاهده تمام نقاشیها می توانید به این لینک مراجعه نمائید.

تمامی مبلغ عیدی امسال 96,900,000 تومان (نود و شش میلیون و نهصد هزار تومان) بود که از طرف متکفلین ایتام و در قالب طرح عیدی برای همه تامین گردید.

با این مبلغ از فروشگاه زنجیره ای جانبازان قم بن خرید کالا تهیه شد. بر روی این بن ها مهر یا نامی از موسسه نیست. از این مبلغ 45,000,000 تومان طی فراخوان طرح عیدی برای همه از جانب خیرین تامین گردید و 50,000,000 تومان آن هم نیز از طرف شرکت محترم حصین (از حامیان موسسه)  تامین شد. لازم به ذکر است که مبلغ 1,900,000 تومان از این بن ها به صورت تخفیف لحاظ شده که در قرارداد ذکر شده است.

در اینجا از همه دوستانی که با کمکهای خودشون در شاد کردن دل بچه ها سهمی داشتند به سهم خودمون تشکر می کنیم. ان شاء الله موجبات رضایت خداوند متعال را فراهم آورده باشند.

قرارداد خرید و نمونه بن های عیدی

 


نقاشی های برگزیده:


نفر اول ـ نقاشی شماره 14 فاطمه خانم 7 ساله ـ 14 رای از 79 رای

 


نفر دوم ـ نقاشی شماره 7 معصومه خانم 18 ساله ـ 10 رای از 79 رای

 


نفر سوم ـ نقاشی شماره 8 حسین آقا 17 ساله ـ 9 رای از 79 رای

 


نفر چهارم ـ نقاشی شماره 2 صدیقه خانم 7 ساله ـ 9 رای از 79 رای

 


نفر پنجم ـ نقاشی شماره 9 مریم خانم 18 ساله ـ 8 رای از 79 رای